סוף לתעלומה: לאחר 4 שנים שהיה נעדר, זוהו עצמותיו של דניאל וסילי

לפני מספר שבועות פרסמנו ידיעה על מציאת שלד אדם בתוך צמחיה באשדוד, בדיקה ארוכה שערכה המשטרה העלתה כי מדובר בעצמותיו של דניאל וסילי שנעדר כבר קרוב ל -4 שנים, הודעה נמסרה לבני המשפחה
סוף לתעלומה: לאחר 4 שנים שהיה נעדר, זוהו עצמותיו של דניאל וסילי

תיק העלמותו של דניאל וסילי ז"ל נסגר היום סופית: לפני 3 שבועות ברובע א' בתוך צמחיה עבותה נמצא שלד של אדם, כוחות משטרה וזיהוי פלילי שהגיע למקום החלו לחקור למי שייכות העצמות שנמצאו בשיחים. והיום השלימה משטרת ישראל את מלאכת הזיהוי ולמעשה שמו סוף לפרשיה שנמשכה קרוב ל-4 שנים, כשהעצמות שנמצאו שייכות לדניאל ווסילי שיצא בתאריך ה- 9.11.13 מביתו הקרוב למקום המצאות העצמות ולא שב יותר.

במשך תקופה ארוכה החיפושים אחריי ווסילי נמשכו אך כאמור רק לפני 3 שבועות ו-4 שנים לאחר ההעלמותו נמצא ווסילי. והוא יובא למנוחות בבית העלמין באשדוד ביום חמישי.

בתו של דניאל ווסילי, עדן שנלחמה ולא איבדה תקווה למציאת אביה פרסמה סטטוס פרידה כואב מאביה האהוב, וכך כתבה:

"בצער רב וביגון אני מודיעה על פטירתו של אבי שנעדר כבר 4 שנים דניאל וסלי הלוויתו תערך ביום חמישי פרטים נוספים בהמשך.

4 שנים של סבל 4 שנים של חוסר וודאות. כ"כ הרבה דברים עברתי בתקופה הזאת. אני חיפשתי שם, עברתי במקום הזה כ"כ הרבה פעמיים. הייתי שם עם יחידת כלבנים ולא לא מצאתי ,אלפי מתנדבים הגיעו לשם ולא מצאנו כלום.. זה היה ארבע שנים מתחת לאף שלי, אבל לא גלוי לעייני. כמה עברתי בתקופה הזאת נסעתי מהדרום עד הצפון ושום דבר . המון ניצלו את הצורך שלי למצוא אותו מאות רבנים ומתקשרים שאמרו לי דברי סרק רק כדי להרוייח עוד כמה שקלים על חשבוני. לא היה אכפת לי לשלם כל סכום העיקר למצוא אותו .. כמה יסורים וסבל כמה תפילות. אין מקום שלא הפצתי.

והנה מתחת לאף שלי, והכי אבסורד שאני ואחי מצאנו אותו.

אין לי מילים לתאר מה עובר לי בגוף, יש בי כ"כ הרבה שאלות לתשובות שלא אוכל לקבל.. אבא אני אוהבת ואוהב אותך תמיד …"

יהי זכרו ברוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך