מגן ראש העיר 2017 יוצא לדרך

"מגן ראש העיר" לתושבים ולארגוני מתנדבים, מוענק באשדוד אחת לשנתיים, ע"י ראש העיר ובטקס חגיגי שכולו הוקרה לציבור המתנדבים. אשתקד זכו 4 ארגונים ו-10 מתנדבים במגן היוקרתי, מתוך עשרות מומלצים. בימים אלה ייצא "קול קורא" המציע לציבור להציע מועמדים או להציע את עצמם עבור פעילותם ההתנדבותית, בהתאם לקריטריונים שקבעה ועדת הפרס.
מגן ראש העיר 2017 יוצא לדרך

לאשדוד, עם למעלה מ-40,000 המתנדבים ולמעלה מ-200 ארגוני התנדבות הפעילים בה, יצאו מוניטין של "עיר המתנדבים של ישראל" וכבר זכתה בפרס שר הרווחה – "אות הקהילה המתנדבת של ישראל". מזה כמה שנים שאשדוד מקיימת את מפעל "מגן ראש העיר" שבו מוענקים מגני הוקרה ל-10 מתנדבים ול-4 ארגונים שהעלו תרומה מיוחדת למען העיר ותושביה.

בימים אלה אמורה להתכנס ועדת הפרס לישיבתה הראשונה, ישיבת התנעה, לקראת פרסום "קול קורא" הקורא לתושבי העיר המעוניינים להציע את מועמדותם לוועדת הפרס או להמליץ על חבריהם על פעילותם ההתנדבותית. לוח הזמנים הצפוף יחייב את הציבור להעביר את רשימותיהם בהקדם, בצירוף המלצות ומסמכים רלוונטיים, ליחידה להתנדבות במינהל לשירותים חברתיים, לידי גב' חנה בן איון – מנהלת היחידה.

"מגן ראש העיר" מוצע בשתי קטגוריות – מתנדבים בודדים וארגונים. על המועמדים לעמוד בקריטריונים הבאים: משך הפעילות ורציפותה, מידת החדשנות והיצירתיות, השפעה על אחרים והסביבה, מידת המסירות ודבקות במטרה. על המועמדים להיות תושבי העיר ומעל גיל 18 או ארגונים התנדבותיים הפועלים באשדוד.

על המעוניינים למלא טופס מועמדות, אותו ניתן לקבל במשרדי היחידה להתנדבות בעיריית אשדוד, רח' הגדוד העברי 10, אצל הגב' חנה בן איון – מנהלת היחידה להתנדבות. או להוריד מהאתר הרשמי של העירייה.

כזכור, טקס הענקת "מגן ראש העיר", הוא מיזם של מחלקת ההתנדבות העירונית במינהל לשירותים חברתיים, הנותן ביטוי של הערכה והוקרה לפועלם של המתנדבים ומעניק פרסי הצטיינות למתנדבים וארגונים שהעלו תרומה מיוחדת לקהילה באשדוד. בראש ועדת הבחירה עומד כבוד השופט בדימוס אברהם ששון ואתו 10 חברים – נציגי ציבור ונציגי עירייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך