תלמידי מקיף א' ערכו סיור במכון ויצמן

תלמידי מקיף א' נחשפו במהלך השבוע האחרון לדמויות מופת המככבות בתחום האקדמי, ערכו סיור במכון ויצמן, קיימו פעילות משותפת עם מכללת סמי שמעון האזינו הרצאה של נציג אלתא והתקדמו עוד שלב בדרך לאקדמיה. הכל במסגרת שבוע החשיפה למסלולי לימדה אקדמיים וחינוך לרכישת השכלה גבוהה. גולת הכותרת: מפגש עם בוגרי בית הספר ששיתפו אותם בניסיונם האישי.
תלמידי מקיף א' ערכו סיור במכון ויצמן

גולת הכותרת של אירועי השבוע בבית הספר היתה הגעת הבוגרים והשיח עם התלמידים. "השנה זכינו שפרופסור מרסל מחלוף, בוגרת בית הספר שסיימה לימודיה בשנת 1981 והיום דיקנית הפקולטה להנדסת מזון בטכניון ובראש רשימת המדענים הישראלים המוצגים בתערוכת תגליות ופיתוחים בנתב"ג, תשתתף באירועי השבוע" אומרים בבית הספר בגאוה ומציינים כי תלמידי החטיבה העליונה הוקסמו מדבריה והמשיכו לדבר עמה ארוכות גם בתום ההרצאה.

ביום שישי התכנס פאנל של בוגרי המקיף לדורותיהם ופגשו את תלמידי שכבה ט' של ביה"ס. ברב השיח השתתפו בוגרי המקיף מתקופות שונות: אוהד יפרח, סטלה שרף, ליטל דוד, גרא שמידט, טלי קלייכמן, דלית דאנה וגלב טיוטרין. חברי רב השיח סיפרו על המורים ועל השיעורים אשר היו להם לסימני דרך בחייהם ועיצבו את דמותם. הם המליצו לתלמידים בחום לנהל לוח זמנים מסודר, להתעניין בכל דבר, להקשיב "כספוג" ולהיות נאמנים לעצמם, למה שמעניין אותם ולא להפסיק להתעניין.

חברי רב השיח התבקשו לחזור לאחור לדמות משמעותית עבורם מחיי ביה"ס. כולם היו תמימי דעים על העובדה כי ביה"ס היה משמעותי עבורם והדגישו את העובדה שהמורים לא ויתרו עליהם והתעקשו שינסו שוב ושוב למען הצלחתם. "אנו מוקירי תודה והערכה על כך" אמרו וכל אחד בתורו השיב על שאלת התלמידים כיצד בחרו מסלול למידה לאחר הצבא. התשובות היו חלוקות: כל אחד בחר על פי טעמו, תכונותיו, הנסיבות אבל בסופו של דבר כולם המשיכו ללימודים גבוהים.

גלב שלומד במסלול עתודה באוניברסיטת תל אביב, ציין שהלימודים הם המשך ישיר ללימודי הפיסיקה והמכטרוניקה בביה"ס. אוהד הרחיב על השילוב בין לימודים ועבודה כולל לימודי תואר שני וציין שאין דבר העומד בפני הרצון ועליהם להציב לעצמם עוד ועוד מטרות ולחתור להשיגן. אחת ההדגשות החשובות שחזרה על עצמה היתה לשאוף ולהתאמץ להשיג את התעודה הטובה ביותר שתוכל לפתוח להם כל דלת אפשרית.

מנהלת בית הספר הדס בן שושן אמרה: "מבחינתנו מדובר בשבוע שיא המסכם מגוון פעילויות שמטרתן יצירת שיח משמעותי עם תלמידים, סביב נושא מצוינות לימודית וערכית" והוסיפה בגאווה כי "בין מגוון ההרצאות והביקורים במוסדות להשכלה גבוהה, נחשפו התלמידים לחלק מבוגרי בית הספר שכיוונו גבוה, חלמו להגיע להישגים ופעלו בנחישות למימוש שאיפותיהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך