בקרוב: חלוקת ערכות ביטחון אישיות לקשישים ומשפחות מוחלשות

עיריית אשדוד לוקחת ברצינות את ההשקעה בביטחון התושבים ותחל לחלק בימים הקרובים ערכות ביטחון אישיות לקשישים עריריים ומשפחות מוחלשות.
שלט עיריית אשדוד

בימים הקרובים יחל באשדוד מבצע חלוקה של 1,900 ערכות ביטחון אישיות לקשישים עריריים ומשפחות מוחלשות. ערכות החירום שיחולקו יכללו תאורת חירום, מקלט רדיו, שקע לאוזניות, סוללות נטענות ורצועת נשיאה כך שניתן יהיה לנוע עם הערכה ממקום למקום באופן חופשי.

הערכה תאפשר לקשיש ולמשפחות להאזין לחדשות, לשמש כתאורת חירום ואף לטעון את הטלפון הסלולרי. ניסיון העבר מלמד כי אדם המעודכן בחדשות מרגיש בטוח יותר, התאורה מונעת פציעות כתוצאה מנפילות, ובכך מוסיפה לביטחונם ולחוסנם האישי.

את המבצע החשוב יוביל המנהל לשירותים חברתיים ובשיתוף עשרות מתנדבים יגיעו לבתי הקשישים העריריים והמשפחות המוחלשות ויחלקו את הערכות, יתדרכו וידגימו להם כיצד פועל המכשיר, יתנו להם מגנט עם רשימת טלפונים לחירום ושגרה, ובעיקר יתנו להם את ההרגשה שהם בטוחים ומוגנים יותר.

ערכת הביטחון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך