איזה באס"א. אשדוד נוצחה 25:27 על ידי אס"א ת"א

הקבוצה הלא יציבה של הפועל אשדוד בכדוריד, נוצחה על ידי אס"א ת"א, שנלחמת על חייה ועוד בבית, 27:25. ניצחון של אשדוד היה מבטיח לה את המקום בפליאוף העליון. עכשיו היא תצטרך בשישי לחפש ניצחון בחוץ מול מכבי ראשל"צ מהצמרת.
איזה באס"א. אשדוד נוצחה 25:27 על ידי אס"א ת"א

הפועל אשדוד ספגה הפסד כואב בבית הערב מול אס"א ת"א 27-25, מהתחתית והיא מסתבכת בתחרות על המקומות האחרונים בפלייאוף. ניצחון של אשדוד על אס"א ת"א היה מבטיח לה כמעט בוודאות את המקום בפליאוף העליון. עכשיו, ביום שישי בשעה 16:00 היא תצטרך להבטיח את המקום, במשחק קשה וחשוב במשחק חוץ מול מכבי ראשל"צ (שידור ישיר בערוץ הספורט).

המשחק נפתח לא טוב מבחינת אשדוד שהרבתה להחמיץ מקו ששת המטרים, אבל יכולת טובה בהגנה במיוחד של שוער הקבוצה , אפיק לוי שהצטרף בסיום הסיבוב הראשון לקבוצה השאירו את אשדוד במשחק  ובירידה למחצית אס"א הובילה 14-12.

אבל המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה מבחינת אשדוד שהמשיכה ברדיפה אחרי אס"א . 5 דקות לסיום  אשדוד הצליחה להשוות אך אס"א שוב הצליחה לעלות ליתרון מבטיח של 2 שערים דקה לסיום.. המותחן נמשך. האדומים מאשדוד לא וויתרו והצליחו לצמק לנקודה 20 שניות לסיום אך אס"א ידעה לקחת את הנקודות, הכל כך חשובות לה להישרדות בליגה, כאשר הבקיעה שער נוסף וקבעה את תוצאת המשחק, 27-25 לתל אביבים.

הבקיעו לאשדוד: טיאומר דודר – 6 שערים, דדי פרץ – 4 שערים, בר מסורי וקריבוקאפיץ עם שלושה שערים כ"א, ברק עמר, אדיר כהן, עמרי קושמרו ויוסי ביטרמן  שערים כ"א, ישראל ביטרמן 1

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך