ניר ביטון תרם 1000 ליש"ט להטיס ילדה עם גידול במח לדיסניוורלד

ניר ביטון, קשר סלטיק כיום ומ ס אשדוד בעבר, העניק 1000 ליש"ט במחווה מרגשת לג'סטין, ילדה סקוטית, אוהדת הקבוצה, שחלמה להגיע לדיסניוורלד. ביטון תרם גם חולצה שלו שתימכר ותכניס עוד כסף. משפחתה הודתה לו בפוסט מרגש בעמוד הפייסבוק המיוחד שנוצר עבורה.
ניר ביטון תרם 1000 ליש"ט להטיס ילדה עם גידול במח לדיסניוורלד

ניר ביטון קשרה של סלטיק ובעבר שחקנה של מ.ס אשדוד, תרם 1,000 לירות שטרלינג לילדה הסקוטית, ג'סמין, אוהדת קבוצתו סלטיק, הסובלת מגידול במוח, על מנת שתוכל להגשים את חלומה ולטוס לדיסניוורלד. התרומה התבצעה במסגרת קמפיין פייסבוק אותו דוחפת משפחתה – "Keep Jasmin Smiling".

אבל בזה לא תם חלקו של ביטון. ביטון במעשה של אצילות נפש תרם חולצה חתומה שלו כדי שהמשפחה תוכל למכור אותה ולהשיג כסף נוסף עבור הילדה. המשפחה הייתה נרגשת מהמחווה. ג'סמין לא הצליחה להגיע לניצחון האחרון של סלטיק 0:2 על המילטון, אבל אחותה, שולה, נכחה במשחק ונפגשה עם ניר ביטון בסיום. הקשר הביא לאחות את החולצה והמעטפה עם הכסף עליה כתב: "אני מקווה שתהני בדיסניוורלד, תמשיכי לחייך".

משפחתה של ג'סמין הודתה לביטון במכתב שפרסמה אותו ברשת: "תודה ענקית לשחקן סלטיק, ניר ביטון, ששמע על ג'סמין והמשאלה שלה להגיע לדיסניוורלד בפלורידה. הוא תרם לה 1,000 לירות שטרלינג והביא לנו חולצה חתומה שלו כדי שנצליח לגייס כספים נוספים עבורה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך