הצגות לילדים בחינם בקניון עופר לב אשדוד

קניון עופר לב אשדוד ממשיך במסורת ההצגות לילדים גם במהלך חודש מרץ. במסורת ההצגות לילדים לכל המשפחה בימי שני, בשעה 17:30. החודש יתקיימו אירועים גם ביום ראשון – בפורים.
הצגות לילדים בחינם בקניון עופר לב אשדוד
ביקור בגן החיות

ביום שני, 6.3.2017 – סיפור המגילה

הצגה באווירה פורימית: מבוססת על סיפור מגילת אסתר ומשלבת שירים וסיטואציות משעשעות, כל הדמויות מן המגילה מתעוררות לחיים עם הרבה הומור אחשוורוש המלך בוחר באסתר להיות מלכה, מרדכי היהודי רוכב על סוס בבגדי מלכות וההצגה מתקדמת עד לסופו המר של המן הרשע.

ביום ראשון, 12.3.2017 – פורים

11:00-13:00 – סדנת יצירה  הכנת ליצן מבצק סוכר

17:30 מופע מוסיקלי לכל המשפחה – המופע של הגברת שין שין – הגברת שין שין נחלצת לעזרתם של הילדים מארץ שרבוטיה כדי להציל את ספרי הילדים  מידי השדון קושקושון.

ביום שני , 13.3.2017 – פורים

11:00-13:00- הפנינג פורים בשת"פ עם המרכז להורות משמעותית בשילוב ביתני משחק , סדנת יצירה ועוד המון פתעות.

17:30 המופע של מירי תשירי – הרפתקה מוזיקלית מצחיקה ומרגשת בכיכובה של מירי תשירי שמוכיחה לנו שללכת בעקבות הלב זו הדרך הנכונה .

ביום שני, 20.3.2017 – ההצגה סומסום הליצן

הצגה מצחיקה עד דמעות לכל המשפחה המשלבת תאטרון פיזי ופנטומימה. ליצן משעשע עושה בלאגן בין הכובעים של בעלי המקצוע בממלכה- השוטר, הטבח ואפילו הקוסם. לאן נעלם כובע הליצן? האם המלך יצליח לעשות סדר בחצר הארמון?

ביום שני, 27.3.2017 – ההצגה ביקור בגן החיות

נועם מקבל כלבלב במתנה לכבוד יום ההולדת. הבי הבי הכלבלבי ונועם יוצאים לבקר בגן החיות . בדרך לגן החיות הבי הבי הולך איבוד. הפייה במבינה מתאמצת לעזור ולמצוא לנועם חבר אחר בגן החיות. האם האריה יכול להיות חבר של נועם? אולי הפיל הוא חבר מתאים? ומה עם הארנב? הצגה מלאת קסם ובובות מרשימות.

האירועים יתקיימו במתחם זברה בקומה 1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך