יואב ג'ראפי עשוי לקבל זימון לנבחרת

יואב ג'ראפי שוערה של מ.ס אשדוד, עשוי לקבל זימון לנבחרת ישראל. יכולתו לא נעלמה מעיניי המאמן אלישע לוי, שעוקב אחריו ונראה כי בקרוב הוא יקבל את הטלפון המיוחל. ג'ראפי כבר אמר בעבר שהוא מחכה לרגע. חן עזריאל עדיין אל כשיר.
ג'רפי פצוע
ג'רפי והחולצה המדממת

יואב ג'ראפי, שוערה של מ.ס אשדוד, עשוי לקבל זימון לנבחרת ישראל.

ג'ראפי שמגלה יכולת מצוינת בליגה ובלט גם במשחק מול מכבי חיפה, נמצא בזמן במעקב של מאמן הנבחרת, אלישע לוי. נראה כי היכולת האחרונה של השוער, תזכה אותו בטלפון המיוחל. אגב השחקן עצמו מאוד רוצה להגיע לנבחרת וכבר אמר זאת לא פעם.

מי שאגב התבטא בנמרצות בעד הזמנתו של השחקן, היה אייל ברקוביץ, שחקן העבר ופרשן ספורט כיום: "ג'ראפי הוא שוער העונה. אם הוא היה בקבוצה אחרת, הוא מזמן היה בנבחרת. חובה שיוזמן לסגל. אצלי הוא גם היה משחק". מחמאות גם למאמן השוערים, איתי זילפה, שיש לו חלק גדול בהתקדמות של ג'ראפי.

בנושא אחר, אתמול חזרה הקבוצה להתאמן, לקראת משחקה בשלישי מול בני יהודה בגומלין רבע גמר הגביע. התוצאה כרגע היא 1:4 לבני יהודה מהמשחק הראשון והסיכויים אינם גבוהים על הנייר לעבור. מי שייעדר בוודאות הוא חן עזריאל, קשרה של הקבוצה, שסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, החמיץ את המשחק בחיפה ועדיין לא מתאמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך