מפרגנים בלייק לזוג האשדודי ועוזרים להם להפיק חתונה מהסרטים!

זוג אשדודי צעיר מתמודד על הפקת חתונה במתנה ואנחנו נרתמים על מנת לעזור להם לצלוח את המשימה!
מפרגנים בלייק לזוג האשדודי ועוזרים להם להפיק חתונה מהסרטים!
ענת וקוסטיה

זה לא סוד שהפקת חתונה בימינו היא עסק יקר במיוחד… חברת ההפקת "לי אלפר אירועים בקונספט מיוחד" פתחה לאחרונה בתחרות בין זוגות מאורסים על מימון של 60,000 ש"ח ליום החשוב ביותר בחייו של כל זוג אוהב. אל התחרות נרשמו כ-600 זוגות מכל רחבי הארץ ולאחר שנערכה הגרלה נבחרו 5 זוגות שעלו אל גמר תחרות הלייקים וביניהם זוג אשדודי אחד ומיוחד שזקוק לעזרתנו.

בני הזוג המבקשים דקה מזמננו ואת הלייק שלנו הם ענת בלקין בת ה-23, גננת בחינוך מיוחד בעיר ובן זוגה קוסטיה גייל בן ה-27 רתך במקצועו אשר קבעו את מועד חתונתם ל-19/9 באולמי טרויה.

בלקין הכלה סיפרה לנו בהתרגשות: "אנחנו זוג צעיר שמאוד רוצה להפיק חתונה וזה לא פשוט במדינה שלנו, נשמח מאוד אם תעזרו לנו לנצח כדי שנוכל להתחיל את החיים שלנו בפלוס ולא במינוס. מאוד נשמח שתושבי אשדוד ירתמו לעזור לנו לנצח ויפרגנו לנו בלייק, זו רק דקה מזמנכם שיכולה לתת לנו המון. תודה גדולה, הרצון של כולם לעזור מרגש אותנו."

להצבעה ופרגון לענת וקוסטיה לחצו כאן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך