גדי קינדה ואור אינברום על הכוונת של מכבי ת"א, באר שבע ומכבי חיפה

מספר קבוצות עוקבות אחרי אור אינברום וגדי קינדה והבולטות שבהן הן מכבי ת"א והפועל באר שבע וגם מכבי חיפה בתמונה. היכולת המצוינת של גדי קינדה ואור אינברום, שבאה לידי ביטוי במשחק מול מכבי חיפה, העלתה שוב את העובדה ששני השחקנים האלה יהיו מהמחוזרים בארץ. קינדה על הניצחון בחיפה" "טירוף. אין דברים כאלה"
אינברום וקינדה
אחד שיפתח (אינברום) ואחד שיחסר (קינדה)

מכבי ת"א והפועל באר שבע, הן שתיים מהקבוצות הבולטות שעוקבות העונה אחר גדי קינדה ואור אינברום, שחקניה של מ.ס אשדוד ועשויה לפנות הקיץ לאשדוד בניסיון לרכשם. גם מכבי חיפה בתמונה.

היכולת המצוינת של השניים, שנחשבים מהכישרונות הגדולים בכדורגל הישראלי, לא נעלמה מעיני הסקאוטים ומעיניי ראשי שתי הקבוצות הבכירות בישראל. ברור שתג המחיר יהיה גבוהה מאוד ובמ.ס אשדוד עדיין לא הודיעו אם ומתי יהיו מוכנים לוותר על השניים. אבל ברור שבקיץ יהיו הרבה קבוצות שיחזרו אחריהם וזה כולל כנראה גם את מכבי חיפה שתרצה בעונה הבאה לבנות קבוצה חדשה מבוססת על ישראלים מוכשרים והשניים תואמים את הקונספט של יעקב שחר. במיוחד אחרי מה שהם עשו לקבוצתו במשחק הניצחון בשבת 0:1.

סוכנם של השניים, דודו דהאן, מקורב מאוד להפועל באר שבע וינסה באופן טבעי לחברם לשם, כפי שנעשה עם מיכאל אוחנה וניב זריהן. אבל במקרה הזה נראה כי אם תגיע קבוצה אחרת עם הצעה גדולה בהרבה מזו של באר שבע, הם יעברו לשם. שוב בהנחה שג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס אשדוד, יסכים לשחררם.

בתחילת העונה פנתה הפועל ת"א, וגיששה באם יש סיכוי שהשניים יעברו אליהם, אבל באשדוד שרק עלו ליגה, רצו את כל השחקנים המוכשרים בקבוצה. אגב למזלם של השניים הם לא עברו להפועל ת"א, שהעונה התרסקה כלכלית.

גדי קינדה שהיה מאושר לאחר הניצחון בשבת על חיפה אמר: "זה טירוף. אין דברים כאלה. אנשים שרים ורוקדים בחדר ההלבשה. עשינו את כולם מאושרים". עוזר המאמן רוני אוואט: "אני מאושר בשביל ג'קי, אשתי הילדים, רן והמועדון. זה מעין החזר חוב על ההפסד להפועל ת"א".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך