בשני כדורסל גברים מול אילת, כדורסל נשים במשחק עונה והכדוריד מול אס"א

שני בערב, יהיה ערב הספורט של 3 מהקבוצות הבכירות בעיר. בכדורסל תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את אילת (19.45, הקריה), בכדורסל נשים, תצא האלופה מכבי בן אשדוד ל"משחק העונה" מול רמת חן (18.00, זיסמן) וקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תוכל להבטיח את מקומה בפליאוף העליון, שתארח את אס"א ת"א (20.00, מקיף ט).
בשני כדורסל גברים מול אילת, כדורסל נשים במשחק עונה והכדוריד מול אס"א

ערב שני הקרוב, הולך להיות אחד הערבים המעניינים בספורט בעיר אשדוד.

זה יתחיל עם הנשים בכדורסל, במשחק אולי מהחשובים העונה, משחק שעונה על הגדרת "משחק עונה", מול רמת חן הראשונה (18.00, זיסמן). אשדוד שנייה עם מספר נקודות זהה לרמת חן. הקבוצה שתנצח, תזכה ליתרון הביתיות ככל הנראה, בתום הפליאוף העליון, שנפתח בחמישי את חצי הגמר סל וגמר הסל. אשדוד אגב הפסידה העונה פעמיים, בשני המקרים זה היה מול רמת חן. זה יהיה ככל הנראה משחקה האחרון של באשירה גרייבס בקבוצה.

בשעה 19.45 (הקריה), יארחו שחקני קבוצת הגברים בכדורסל, מכבי אשדוד/באר טוביה את אילת מהצמרת, למשחק במסגרת המחזור ה-20 ותרצה לעצור את רצף ששת ההפסדים שיש לה. הזר החדש קווין דילארד אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. דילארד החליף את דניאל יואינג שכבר עזב את אשדוד. באשדוד ערך המאמן מאיר טפירו שיחות עם השחקנים והתקווה היא לצאת לדרך חדשה.

זה יסתיים בשעה 20.00, אז תארח קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד את אס"א ת"א מהתחתית. ניצחון של אשדוד על אס"א יבטיח כמעט סופית את מקומה בפליאוף העליון בתום העונה הסדירה, בין 8 הראשונות. אס"א נלחמת על חייה בליגה וצפוי משחק חזק.

אז תפנו לכם את שני הקרוב ותבחרו לאן ללכת…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך