אור בסמי עופר

שער של אור אינברום, שהצטיין עם גדי קינדה, ניצח את מכבי חיפה עם 0:1 גדול למ.ס אשדוד בחוץ, לאחר 6 מחזורים ללא ניצחון, שהוסיף לה 3 נקודות חשובות במאבק ההישרדות. אוואט שהיה על הקווים: "כולי בוער מבפנים מרוב שהתחושה נפלאה. לא הרבה נתנו לנו צ'אנס". סאן מנחם מחיפה הורחק בדקה -52.
אור בסמי עופר

נתחיל דווקא ממה שאמר רוני אוואט בסיום המשחק: "כולי בוער מבפנים מרוב שהתחושה אצלי נפלאה. לא הרבה נתנו לנו צ'אנס". אוואט בדבריו, סימל תחושה של ניצחון שלא נתנו לו הרבה סיכויים ועוד במשחק בחוץ, "בסמי" עופר. אור אינברום עם שער (67) לחיבורים שעשה "אור" לצד של אשדוד, ניצח את המשחק. ניצחון כנגד כל הסיכויים. ניצחון לאחר 6 מחזורים בהם הקבוצה לא ניצחה  ו-3 נקודות חשובות להשארות בליגה.

בכלל אשדוד הגיעה מוכנה. הקבוצה שיחקה בהקרבה. לצד אינברום גם גדי קינדה עשה עבודה מצוינת כהרגלו וגם ניר ברדע שהחליף את חאתם עבדל חמיד, המוצהב, קיבל מחמאות על יכולתו. גם השוער  יואב ג'ראפי מנע שער בטוח מרגלי אלירן עטר (69) בהתעופפות לכדור ואנחנו עדיין לא מבינים למה הוא לא מוזמן  לנבחרת?

ג'ראפי גובר שוב על עטר (צילום: טל אקוקה)

בחיפה הורחק סאן מנחם בצהוב שני (52), אבל זה לא מה שהכריע את המשחק. אשדוד הייתה לא פחות, אם לא יותר טובה מחיפה. גדי קינדה (27), כמעט עשה מזה 0:1, אבל הכדור עלה מעל לשער. אואוט על הקווים, בגלל הרחקתו של בן שמעון, הבין שאפשר לנצח ואז זה קרה. נטע לביא איבד כדור (67) קרוב לרחבת חיפה ללוסיו, לוסיו מסר לאינברום והאחרון בעט כדור אדיר לחיבורי הקורות.

 אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן (עידו דוידוב, 61), ניר ברדע, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצי'ץ', גדי קינדה, תום מונד, בנצי מושל , אור אינברום, דולי מנגה (דן ביטון, 80) ולוסיו (סנדרו גאטל, 72).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך