"דולפיני אשדוד", הפסידה בחצי הגמר, דקה לסיום המשחק 3:2

שער שספגו שחקני "דולפיני אשדוד", בגביע האלופות בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, גרם להפסד ראשון בטורניר 2:3 ומנע מהם לעלות לגמר. בשבת בצהרים (14.00) תפגוש אשדוד כנראה את "דונקנסטר מאנגליה", בקרב על המקום השלישי. טורניר מדהים עם הרבה כבוד לשחקני אשדוד.
"דולפיני אשדוד" ברבע גמר ליגת האלופות אחרי 1:5 על לאנדיה משבדיה - צפו בוידאו מחדר ההלבשה

דקה לסיום משחק חצי גמר "ליגת האלופות", בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, מול קבוצת ,טורינו" מאטליה, הגמר נראה בהישג יד של הנציגה הישראלית, "דולפיני אשדוד", אלופת ישראל. אבל שער שספגה אשדוד, העניק ניצחון 2:3 לאטלקים ואיתו, עלייה לגמר.

אבל ויש אבל, שחקני אשדוד, שיחקו בטורניר הזה ביכולת גבוהה ולא הפסידו ולו במשחק אחד. שחקני אשדוד הפתיעו  כאן את כולם, כי לא ציפו שהקבוצה מישראל תגיע עד 4 הגדולות. בעונה שעברה סיימה הקבוצה ברבע הגמר ובטורניר הזה, בסביליה, היא עדיין לא סיימה את דרכה ותאבק בשבת (14.00) על המקום השלישי, ככל הנראה מול קבוצת "דונקנסטר מאנגליה".

המשחק נפתח בקצב מציון ואחרי 8 דקות האיטלקים עלו ליתרון 0:1.   אשדוד לא נשברה  ואחרי 4 דקות מייקל קדוש השווה ל1:1. אשדוד החמיצה  ודווקא אז האיטלקים כבשו ועלו 5 דקות לסיום מחצית ראשונה לתוצאה 1:2.  דקה לסיום המחצית ראשונה חן ברגד השווה ל-2-2 והוריד את הקבוצות למחצית בתיקו.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ אדיר של אשדוד על שער האיטלקיים אך השוער האיטלקי, שהוא גם שוער נבחרת איטליה, נעל את השער . גם השוער הישראלי, דקל זקיף, מנע בהצלות מדהימות שער. 10דקות לסיום המחצית שנייה אשדוד נקלעה ל-5 עבירות, כשבעבירה שישית  משמעותה פנדל.  זה גם קרה דקה לסיום משחק. בוצעה עבירה שישית ונפסק דקה לסיום פנדל לטובת "טורינו" שכבשה וקבעה 2:3. אשדוד עוד ניסתה, אבל לא הצליחה לכבוש.

"דולפיני אשדוד", הוסיפו כבוד רב לעצמם, לישראל ובעיקר לספורט החרשים וכבדי השמיעה. השם של "דולפיני אשדוד" והענף בישראל, קיבל "דחיפה גדולה" בסביליה והרבה כבוד. שאפו.

יעקב אוליאל יו"ר הקבוצה: "ההרגשה של השחקנים היתה קשה מאוד מאחר היתה להם הזמנות להביא גביע הביתה ורצו לשמח את מדינת ישראל.  אני לא מאוכזב כי הצהרתי שמטרה היא 1-4 והשחקנים עמדו בזה יפה ועשו היסטוריה ואני מאמין שבשבת יסיימו במקום השלישי. אני גאה בשחקנים יאללה דולפיני אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך