סימן טוב ומזל טוב! ראש העיר נישא לבחירת ליבו

בטקס צנוע ומרגש ולעיני בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נשא לאישה את בחירת ליבו עירית אלכסנברג
סימן טוב ומזל טוב! ראש העיר נישא לבחירת ליבו

מזל טוב לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שנכנס היום בברית הנישואים עם בחירת ליבו עירית אלכסנברג, החתנוה המרגשת התקיימה במלון דן בתל אביב בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים. את הזוג הטרי קידש הרב הראשי לאשדוד, הרב חיים פינטו שליט"א.

עירית אלכסנברג, אמריקאית במוצאה, המתגוררת בפתח תקווה. גרושה ואם לשלושה ילדים, היא אשת חינוך ומי שפגש אותה, ממכריו של ראש העיר, מספר כי מדובר באישה אינטליגנטית, רהוטה ואשת שיחה מעניינת. הם הכירו לפני מספר חודשים, וכבר לאחר מספר שיחות הבינו כי מיותר לבזבז זמן ועדיף למסד את הקשר. כזכור, ד"ר לסרי איבד את רעייתו מרים ז"ל לפני כשש שנים וחצי, לאחר שחלתה במחלה קשה. ד"ר לסרי התעקש לאורך השנים שלא להיכנס לזוגיות, למרות לחץ גדול של ילדיו ובני משפחתו לעשות כן. רק לאחרונה ראש העיר הסכים כאמור לצאת לפגישת היכרות עם עירית, ולאחר זמן קצר השניים בישרו לבני משפחתם על הכוונה שלהם להתחתן.

מערכת אתר "אשדוד אונליין" מברכת את ראש העיר ורעייתו, ואנו מאחלים להם שנים ארוכות של זוגיות מוצלחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך