בלי עבדל חמיד בהגנה ובן שמעון על הקווים מול מכבי חיפה

מ.ס אשדוד יוצאת למשחק קשה מול מכבי חיפה בסמי עופר (מוצ"ש, 18.15). היא תחסר את הבלם עבדל חמיד המוצהב ורן בן שמעון המאמן המורחק. מכבי חיפה רוצה פליאוף עליון, אשדוד לא רוצה להתקרב לקו האדום. בן שמעון: "משחק חשוב לשתי הקבוצות שעברו שינויים בתקופה האחרונה".
הבקיע פנדל - אלחמיד
הבקיע פנדל - אלחמיד

"מדובר במשחק חשוב לשתי הקבוצות שעברו שינויים בתקופה האחרונה. נרצה מאד לראות התקדמות ולבוא למשחק החוץ הקשה הזה מוכנים ועם אמונה". כך אמר מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון, לקראת משחקה של קבוצתו במוצאי השבת (18.15, ,סמי עופר"), מול מכבי חיפה.

בן שמעון יודע את חשיבות המשחק מאחר והוא לא רוצה להתקרב עם קבוצתו לקו האדום בעוד חיפה חייבת ניצחון בכדי להישאר במקום ממנו מגיעים לפליאוף העליון.  אשדוד תצטרך להסתדר בלי בן שמעון עצמו מאחר והוא הורחק ל-4 משחקים. מבחינת רן בן שמעון הוא מעדיף לשים את ההחלטה מאחריו ולכן העדיף להתייחס למשחק ולא להרחקה. רוני אוואט, עוזרו, שעד למחזור האחרון היה המאמן הראשי, יעמוד עלה קווים.

מי שעוד ייעדר הוא הבלם חתאם עבדל חמיד וכמו שזה נראה יחליפו הבלם הצעיר ניר ברדע. עבדל חמיד ייעדר בשל צהובים ומדובר בהחלט בשחקן חשוב בקבוצה, במערך האחורי שלה. יחד עם זאת ניר ברדע קיבל כמה פעמים הזדמניות בתפקיד הבלם והותיר יכולת טובה.

מי שעוד ייעדרו הם הפצועים, רוע בקל שסובל מקרע קטן בשרירי, משה אוחיון עם פציעה בשריר הארבע ראשי ואדיר טובול עם כאבים בגב, שלא התאמן כל השבוע.

הקבוצה תצא למלון בשישי ומשם תגיע למשחק במוצאי השבת "בסמי עופר". לא מן הנמנע שרוב הזרים של הקבוצה ימשיכו חלקם לשבת על הספסל וחלקם עלולים שלא להיות בסגל לקראת חיפה. ההחלטה תתקבל רק סמוך למועד המשחק. ההערכה  היא שההרכב יהיה דומה לזה מול סכנין, למעט החלפתו של עבדל חמיד המוצהב.

ההרכב המשוער: ג'ראפי, בן זקן, סירושטיין, ברדע, ברוצי'ץ', מונד, קינדה, עזריאל, מושל, אינברום, דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך