גדול יותר, חדיש יותר, לוהט יותר: מועדון הכושר סוואט-סטאר משתדרג

מועדון הכושר המפואר סוואט-סטאר נמצא בימים בעיצומו של פרויקט שדרוג מתחם הספא שלו. חמאם טורקי בדיוק כמו זה שביקרנו בו באיסטנבול, חדר גדול ומרווח של סאונה יבשה כמו בפינלנד הרחוקה וג'קוזי מפנק עם תאורת לדים כמו זה שמופיע בחלומות שלנו. תוסיפו לכך מכשירים חדשים ומתקדמים, פעילות ייחודית של שיעורים המוצעים בסטודיו ובמתחם האימון הפונקציונאלי, כמו למשל שילוב של אמנויות לחימה ושקי אגרוף, וגם אתם תגיעו למסקנה, שזה ה-מקום לנפש בריאה בגוף בריא
גדול יותר, חדיש יותר, לוהט יותר: מועדון הכושר סוואט-סטאר משתדרג

תושבי אשדוד יודעים כבר מזמן ששמירה על הכושר הגופני חשובה ביותר לשמירה על הבריאות. הצצה קלה על טיילת הספורט של העיר ועל הפעילויות של רשות הספורט למען רווחת התושבים, יעידו על כך. לכן, אין זה פלא כי מרביתנו מחפשים מסגרת מקצועית לפעילות ספורטיבית ושמירה על הכושר הגופני. מתחם הכושר החדשני "סוואט סטאר" נותן לכך מענה, ובימים אלה לצד הפעילות הוא עובר רענון, מתיחת פנים עיצובית ושדרוג. מאז ומתמיד חדר הכושר "סוואט סטאר" היה מאובזר במיטב הציוד המקצועי ובמגוון עצום של מכשירים מהחדשניים והמובילים בתחום. כיום, לאחר סקר לקוחות, התחדש ה"סוואט" בעוד מכשירים הנותנים מענים לאימונים שונים, וכן במתחם לאימונים פונקציונאליים. גם התאורה באולמות השתדרגה לתאורת לדים לבנה הנותנת אפקט של אור יום.

לאחר פעילות של קרוב לעשור החליטו לשדרג גם את המלתחות ואת מתחם הספא. והתוצאה הצפויה היא לא פחות ממרהיבה. השיפוצים נמצאים בעיצומם ורגע הפתיחה הולך ומתקרב.

זאב ליברמן, מנכ"ל "סוואט סטאר", מספר כי מדובר בשיפוץ כולל מהמסד ועד הטפחות. "במלתחות יהיה יותר מרחב", הוא אומר, "חלל יותר גבוה, עיצוב מהודר וידידותי, מקלחות המופרדות במחיצות זכוכית אטומות ועמודי נירוסטה, ספסלי ישיבה אל מול הלוקרים, מתקן לייבוש בגדי ים, ריצוף שיש חדש מונע החלקה ותשתית חדשה. השקענו את מיטב החומרים והתכנון לרווחת המנויים".

מתחם הספא יהיה יחיד בתחומו באשדוד והסביבה. זה מתחיל כבר בכניסה למתחם שם תהיה פינת המתנה מרווחת עם כורסאות מפנקות, דלפק שירות ללקוחות למתן מגבות ועמדת הטענה לטלפונים ניידים. הפאר והפינוק ממשיכים לג'קוזי שבהיקפו מוצבים מעין גשרים קטנים ותאורת לדים מרשימה. חדר הסאונה היבשה נבנה מחדש כשהוא גדול יותר, מרווח יותר, וכמובן עשוי מעץ פיני בדיוק כמו המקור בארץ הקרה והרחוקה. גולת הכותרת של המתחם היא בנייתו של חמאם טורקי, שגם בפרטים הקטנים, מזכיר את החמאם שביקרתם בו בטורקיה. כן, זה עם השולחן הקטן באמצע והתקרה בצורת הקשת.

עוד מתוכננים במקום שלושה חדרי טיפולים של רפואה משלימה כגון רפלקסולוגיה, שיאצו, טיפול באבנים חמות ועוד. "כל טיפולי הספא הבריאותיים ברמה הגבוהה היותר", אומר זאב, "כמו שמתחזקים רכב ודירה, כך צריך לתחזק את הגוף והנפש. לא בכדי נאמר נפש בריאה בגוף בריא".

זאב התמנה למנכ"ל לפני כחודשיים, בד בבד עם התחלת השיפוצים. הוא נשוי למאיה, אב לחמישה וסב לתשעה נכדים (ועוד אחד בדרך), חבר אגודת ניר משה סמוך לנתיבות, גמלאי של משטרת ישראל שבה שירת כקצין בכיר, בעברו היה קצין בכיר בצה"ל, פרויקטור של משרד לביטחון פנים בנושא "עיר ללא אלימות", ומי שהקים את השיטור המשולב ברהט. לצד העבודה בתחום החוק והסדר, זאב היה פעיל במספר ענפי ספורט. הוא היה מאמן אתלטיקה קלה, הקים את נבחרת האתלטיקה במועצה אזורית שער הנגב והתמקצע גם בתחום בריכות השחייה וההצלה.

"סוואט סטאר" מוביל בפעילותו בשיטות אימון שונות וייחודיות, מפעיל פעילויות ספורט בתוך המועדון ומחוצה לו, וכל זאת תוך שימת דגש על החווייתיות. לשירות המתאמנים עומדים עשרות מדריכים מתחום חדר הכושר והסטודיו, כולם אנשי מקצוע מוסמכים, הנחשבים מובילים בתחומם. על נפח הפעילות של המתחם ושל השיעורים בו מספר מנהל הסטודיו אלעד שמואל: "מעבר לכך שמדובר בחדר הכושר הכי גדול בארץ, הכולל קומפלקס של שתי בריכות ושתי קומות, אנו מציעים המון שיעורים ייחודיים, כמו למשל 'קיקבוקס שקים', שהוא שיעור המשלב אמנויות לחימה ושקי אגרוף או 'בוט-קמפ', אימון קשוח שנגזר מאימוני צבא ארה"ב. בסטודיו, שיעורי הספינינג שלנו סוחפים הרבה מנויים, ואנו מציעים במערכת הפעילות יותר מעשר שעות בשבוע.

יש לנו שיעורי פילאטיס-TRX ושיעורי 'פיט-סטיקס', שהם ריקוד עם מקלות. בנוסף לשיעורי סטודיו יש גם שיעורים בשטח הפתוח במתחם הפונקציונלי, שם ניתן לקיים אימונים פונקציונאליים באופן חופשי, ויש שעות פעילות עם מדריך בקבוצות, כל זאת ללא תוספת תשלום. וכמובן, גם לגיל המבוגר יותר אנו נותנים מענה, כמו למשל בשיעור התעמלות במים".

"מלבד השדרוג והרענון", מסכם מנכ"ל המתחם זאב ליברמן, "אני מאמין שמי שמרים את המקום הוא ההון האנושי וסגל המדריכים, ואת זה יש לנו ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו משפחה, ונותנים למנויים חוויה ומשפחתיות. כשהם רואים את השיפוצים הנעשים, למרות אי הנוחות הזמנית, הם מתפעלים ממה שעומד להיות כאן, ומביאים את בני משפחתם להירשם לחדר הכושר. אני, באופן אישי, מקווה לחגוג את פתיחת המתחם החדש יחד עם יום הולדתי ה-60 בעוד כחודש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך