טיול: בלשי הטבע ביער חרובית

מרכז קהילתי "חרצית" מציע לילדי העיר להצטרף לפעילות בלשי טבע המיועדת לתלמידי כיתות ד', ומופעלת על ידי חוגי הסיירות של קק"ל
טיול: בלשי הטבע ביער חרובית

בחופשת פורים, יום שני, 13.3, יתקיים הטיול השני בסדרת "בלשי טבע", והפעם יצאו המסיירים לאזור יער חרובית. המסלול יהיה סביב תל צפית, אתר היסטורי מעניין עם נוף לכל הסביבה, שבעונה הנוכחית הוא ירוק ופורח. הפעילות מתקיימת אחת לחודש וחצי בימי חופש מבתי הספר בשעות הבוקר (8:00 –15:00 בקירוב). שעות מדויקות ימסרו לקראת כל פעילות. הרישום כולל הסעות שיאספו את הילדים מהעיר ויחזיר אותם בסוף הפעילות.

הטיול בשטח משלב פעילויות ומפגשים עם דמויות מכל התקופות: נזירים, אבירים, כהנים וחבריהם. לטיולים חוט מקשר שהוא תפיסת דמותו של רשע הורס טבע, ועל ידי כך הצלת הסביבה. בפעילות השנה החניכים עוקבים אחרי הרשע גדולאף, שהורס את הסביבה. גם בטיול הזה הבלשים ינסו למנוע ממנו לזהם את הסביבה.

היציאה באוטובוסים בשעה 7:45 בבוקר מרחבת החנייה של מרכז קהילתי "חרצית". החזרה בשעה 15:00 גם כן מהמרכז הקהילתי. האוטובוסים יחזירו את הילדים, ומדריכי הבלשים ידאגו לאיסופם הסדיר של הילדים על ידי קרובי המשפחה.

עלות הטיול: 70 ₪, יש להירשם עד יום חמישי, 9.3, אין לצאת לטיול ללא הרשמה מראש, 08-8542830

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך