היברניאן קבוצתו של אופיר מרציאנו עלתה לרבע גמר הגביע הסקוטי

היברניאן קבוצתו של אופיר מרציאנו, מהליגה השנייה בסקטולנד, גברה 1:3 על הארטס מהליגה הבכירה בסקוטלנד ועלתה לרבע גמר הגביע.
שחקן 1
מרציאנו במדי מ.ס אשדוד

השיג לאופיר מרציאנו, שוערה בעבר של מ.ס אשדוד ונבחרת ישראל ולקבוצתו הנוכחית היברניאן, מהליגה השנייה בסקוטלנד. היברניאן ומרציאנו, העפילו לרבע גמר הגביע הסקוטי לאחר ניצחון 1:3 על הארטס מהליגה הבכירה.

ברביעי נערך המשחק החוזר בין  היברניאן להארטס, במגרשה של היברניאן. במשחק הראשון בין שתי הקבוצות המשחק הסתיים בתיקו אפס. אבל במשחק השני כאמור, בגומלין, ניצחה הקבוצה מהליגה השנייה, שאגב היא מחזיקת הגביע, משערים של  קאמינגס (21),  הולט (37) ושייני (63) . מרציאנו הדף פנדל 20 דקות ליסום, אבל את הריבאונד בעט פנימה  מאנורתוזיס מהראטס ורק צימק.

זוהי הפתעת הגביע בסקוטלנד, למרות שהיברניאן היא המחזיקה. אגב קבוצתו של מרציאנו נאבקת על תואר האליפות בליגה השנייה והיא מועמדת לעלות בעונה הבאה. הגביע מבחינתה הוא לא רק בונוס, אלא כמחזיקה היא רוצה לזכות בגביע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך