4 משחקי הרחקה בפועל לרן בן שמעון וקנס כספי

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, פסק עונש כבד לרן בן שמעון מאמנה של מ.ס אשדוד בגלל הרחקתו במשחק מול סכנין. בן שמעון הורחק ל-4 משחקים בפועל וספג קנס כספי של 4000 שקלים. המשמעות לא יאמן עד תום העונה הסדירה ועוד משחק גביע. רוני אוואט אמור לעמוד על הקווים כבר במוצאי שבת מול מכבי חיפה.
בן שמעון יוצא לאימון
בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

רן בן שמעון, מאמנה של מ.ס אשדוד הורחק ל-4 משחקים וספג בנוסף עונש כספי של 4000 שקלים, מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות הרחקתו מהמשחק מול סכנין. המשמעות בן שמעון לא יהיה על הקווים בשלושת המשחקים עד לתום העונה הסדירה ומשחק הגביע מול בני יהודה. רוניי אוואט יהיה על הקווים במשחקים הללו. המדובר כבר במשחק הקרוב במוצאי שבת מול מכבי חיפה בחוץ.

בית הדין החליט לקבל את דוח השיפוט לפיו השופט הרביעי שמע את בן שמעון אומר אפס לקוון, למרות שהקוון עצמו לא שמע. אגב בית הדין אמר כי בגלל שזו הפעם העשירית שבן שמעון מורחק, הוא פסק את העונה המאוד חמור.

בן שמעון אמר בדיון: "אני מודע שיצאתי מהאזור הטכני, את המילה אפס אני באמת לא זוכר. אני מאוד משתדל לעשות שינוי ביחס לשופטים. אני לא מדבר ולא מעביר ביקורות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך