מתחילים את הפליאוף העליון מול חולון שהדיחה את אשדוד מהגביע

ביום חמישי (19.00, הקריה), תארח מכבי בן אשדוד אלופת המדינה בכדורסל נשים, את אליצור חולון, במסגרת המחזור הראשון בפליאוף העליון. אותה חולון שהדיחה את אשדוד ברבע גמר גביע המדינה. אשדוד האלופה לא מתכוונת לשכוח זאת. המנהל המקצועי, אורי בן סימון: "אנחנו לא מוותרים על האליפות".
סיום משחק

שני אירועים אסור לשכוח בחמישי (19.00, הקריה), במשחק מול אליצור חולון. הראשון שזהו המשחק הראשון בפליאוף העליון והשני שזו אותה חולון, שהדיחה את מכבי בן אשדוד מרבע גמר גביע המדינה. אשדוד הייתה מחזיקת הגביע, עד להדחה. באשדוד בוודאי ירצו לנצח את חולון, גם בגלל האליפות וגם בגלל ההדחה מהגביע.

בפליאוף העליון הוא פליאוף בין 6 קבוצות. הן ישחקו בניהן בשיטת ליגה בת 5 מחזורים. דהיינו אין בית וגומלין בחוץ. יש סדר משחקים (מצורף). ארבע הראשונות שיסיימו את הפליאוף העליון, יעלו לחצי הגמר סל והשתיים שינצחו בסדרת הטוב מ-5 יעלו לגמר סל, שוב בסדרת הטוב מ- 5 שבסופה תקבע האלופה. אם לא יקרה משהו יוצא דופן, יעלו לחצי הגמר סל, רמת חן, אשדוד, הרצליה ורמה"ש. הנקודות אגב מהליגה עוברות איתן. אגב אשדוד השנייה, תתארח אצל רמת חן הראשונה, בשני הקרוב.

מכבי בן אשדוד לא שוכחת שהיא האלופה המכהנת. היא תרצה לשמור על התואר הזה גם השנה. המנכ"ל והמנהל המקצועי של הקבוצה, אורי בן סימון מבהיר בצורה חדה מאוד את המטרה עד לסוף העונה: "אנחנו לא מתכוונים לוותר על האליפות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך