טיפים לאחסון וסידור חדר הילדים

לקראת יום משפחה,רהיטי דורון מציעה טיפים לאחסון וסידור חדר הילדים / הנוער
טיפים לאחסון וסידור חדר הילדים
צילום יחצ רהיטי דורון

רוב חדרי הילדים והנוער הפכו יותר ויותר למעצמות על של לא מעט חפצים: צעצועים, ספרים, משחקים, רהיטים, בגדים והבלגן חוגג…באופן לא מפתיע , לילדים ובני נוער חוסר הסדר פחות מפריע ומטריד, לעומת ההורים ועל כן חשוב להקפיד על מינימום סדר ושמירה על חדר נקי ומאורגן, כבר בגיל צעיר.

כשמעצבים חדר ילדים, תכנון מקומות אחסון חשוב לא פחות מבחירת מיטת ילדים או בחירת צבע החדר. אסף טייכמן – סמנכ"ל ברשת רהיטי דורון מעניק טיפים ועצות לאחסון שיקלו על ילדיכם ועליכם את מלאכת הסידור:

מה מסתתר מתחת למיטה? עוד מיטה:
בחדרי ילדים ובמיוחד של הקטנים, נהוג לעיתים לשכן שניים בחדר. כדי לשמור על ארגון ולנצל כמה שיותר שטח, רצוי להעדיף מיטות המגיעות פעמים רבות עם מיטה נפתחת נוספת לחבר, אבל הכי חשוב – עם מגירות אחסון שמנצלות שטח גדול מתחתיהן. במגירות ניתן לאחסן פריטים גדולים כמו שמיכות חורף, משחקי קופסה, ציוד ספורט וכדומה. שימו לב לבטיחות של המגירות והקפידו להשתמש במנגנון שימנע מקרים של היתפסות האצבעות.

מערכות עבודה מודולריות חוסכות מקום ויוצרות מראה מסודר:
גם כשמדובר במערכות עבודה- גמישות ומודולריות מאפשרים חיסכון רב במקום ופותחים עולם של אפשרויות עיצוב. לדוגמא מערכת עבודה( דגם יאנג) משלבת בין שולחן עבודה צבעוני הנמצא מתחת לשולחן עבודה גדול לבן ומאפשר יצירתיות רבה בחלל. במערכת כזו ניתן להשתמש כמערכת עבודה פינתית או להפרידה לשני שולחנות עבור שני משתמשים בו זמנית ניתן כמובן לכנס אותה בשעת הצורך לחלל אחד לחסוך מקום וליצור מראה מסודר ונקי.

צילום יחצ רהיטי דורון

כוורת מסדרת את המראה:
הכוורות הן מפתרונות האחסון הטובים והיעילים ביותר מכיוון שהמראה שלהן פשוט ואחיד. הן מגיעות בגדלים שונים, מודולריות ולרוב ניתנות להצבה או לתלייה במאוזן או במאונך. בניגוד למגירות וארגזים, הכוורת מאופיינת בתאים פתוחים שבהם נוח לסדר ספרים, משחקי קופסה, אוספים ופריטי נוי, בובות פרווה, תמונות וכדומה. וגם מחירם מאוד נוח.

לא צריך להתחבא: מוצרי אחסון דקורטיביים
מוצרי אחסון בכלל וקופסאות אחסון בפרט הפכו לאחרונה לפריטי עיצוב אופנתיים שמשולבים בכל חדרי הבית ולא רק בחדרי הילדים. הארגזים משמשים בו זמנית כפתרון פרקטי וכרהיט עיצובי שמשלים את המראה והאווירה הרצויים בחדר. ארגזי האחסון הדקורטיביים מגיעים גם הם בשלל גימורים, בהם גימורים קלאסיים לקבלת מראה מעודן ואלגנטי, נקודות לקבלת מראה שובבי, אורבני לקבלת מראה בוגר יותר וכדומה.

התחדשות החדר ומיון האביזרים:
דרך נוספת לתת לחדר מראה נקי ומסודר היא כמובן- המיון. לפנות ממנו את כל מה שישן או אינו מתאים יותר לגיל הילד, התיישן והתבלה או סתם מיצה עצמו בחדר ולא מתאים יותר לצבעוניות החדשה. לא להתבייש לפנות מהחדר את מה שהפך למיותר… ניתן לתרום/לאחסן לילד הבא. ככה יהיה יותר מקום בחדר ובאופן כללי פחות זה יותר. ככל שהחדר פחות עמוס כך הוא יותר נעים לעין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך