בקרוב: דיקלה במשכן לאמנויות הבמה באשדוד

ביום 28 בפברואר תגיע דיקלה לבמת המשכן לאמנויות הבמה באשדוד למופע מתוך סיבוב ההופעות החורפי שלה, עם שירים מאלבומה החדש "סיפור אופטימי" ולהיטים מאלבומיה הקודמים- אל תפספסו

הזמרת והיוצרת דיקלה היא ללא ספק מהקולות העוצמתיים, הייחודיים והאיכותיים במוזיקה הישראלית כיום. אלבום המופת שלה "ואם פרידה", עליו קיבלה את פרס אקו"ם, כלל שירים שריגשו בזה אחר זה, חשף את דיקלה לקהלים חדשים ובעקבותיו הגיעו מופעי סולד אאוט מדן ועד אילת.

עם יציאת האלבום החדש נראה שהסיפור האופטימי של דיקלה ממשיך עם ביקורות מהללות, תואר שלישי ברציפות כ"זמרת השנה" של רשת ג', אינספור השמעות ברדיו לסינגלים מתוכו – הוא כותב לי מאמי אל תלך, בדידותי הנהדרת (מישהו אוהב אותי) ו- מסקרה שחורה שיצא מלווה בקליפ מושקע בכיכובן של דיקלה ויעל אבקסיס.

"ההצלחה הנוכחית של דיקלה דורי אולי משכיחה את העובדה שיש לה כבר ארבעה אלבומים ושירים שכתבה והלחינה לאחרים והם הפכו ללהיטים. במשך שנים תפסו אותה כזמרת דיכאון בשל הטקסטים הכבדים שהיא שרה, אחרים ראו בה זמרת מזרחית ויש שאמרו שהיא לא טובה מספיק וכינו אותה 'זמרת של מבקרי מוזיקה'. ואז הגיע האלבום האחרון והמצוין שלה והקפיץ אותה לקדמת הבמה והוכיח שלפנינו עומדת אחת היוצרות הטובות שקיימות כיום בישראל, אם לא הטובה שבהן." (שחר אמאנו, "הכותל המזרחי", ידיעות תקשורת)

עם הרכב של שישה נגנים, בניהולו האמנותי של אורי אבני, דיקלה מביאה לבמה תמהיל מהפנט של שירי האלבום החדש לצד ביצועים חמים וחדשים לשיריה הגדולים. בין השירים: הוא כותב לי מאמי, ואם פרידה, שבע בערב, אל תלך, Here Comes The Rain Again, בסמה, בוקר טוב, יהיה לנו טוב, אין עוד אהבה כזאת ואחרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך