בבוקר: שביתה בקווי "אגד תעבורה"

ועד עובדי אגד תעבורה הכריז על שביתה בקווים עירוניים ובינעירוניים מחר (יום חמישי) בין השעות 05:00 עד 10:00, בין היתר, גם בעיר אשדוד.
אנשים עולים על אוטובוס
צילום: נתנאל פריאנטי

מחר (חמישי) צפויים עובדי אגד תעבורה על שביתה של 5 שעות בקווים עירוניים ובינעירוניים בין השעות 10:00-05:00 וזאת בשל בשל קשיים במשא ומתן על גיבוש הסכם הקיבוצי חדש בחברה.

עקב כך, יחולו שיבושים בקווים ביותר מעשרה ערים ובינהם אשדוד,נתניה, אשקלון, קריית גת, קריית מלאכי, אופקים, נתיבות, שדרות, אלעד, יישובי עוטף ירושלים וגם קווים בינעירוניים לירושלים, לבני ברק ולבאר שבע.

הנהלת אגד הביעה זעם והתנצלות כלפי הנוסעים ומסרה בתגובה "אנו מתנצלים בפני ציבור לקוחותינו על שוועד העובדים לא למד את הלקח מהאירוע הקודם, בו הוא השבית את השירות ללא התראה וללא כל סיבה, ופגע בשגרת היום של עשרות אלפי נוסעים ברחבי הארץ. אנו מכבדים את זכות העובדים להתאגד אבל סבורים, כי על הוועד להפגין כבוד רב יותר כלפי הנוסעים ולמתן את הנכונות שלו לפגוע בהם שוב"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך