שינויים דרמטיים במועדוני הכושר באשדוד

זעם וכעס גדול בקרב מנויי מועדון הכושר "הולמס פלייס", שהחליט בצעד מפתיע וללא הודעה מוקדמת לסגור את הסניף שפעל בחוף הקשתות, ולממש את המיזוג שנחתם כבר לפני כשנה עם מועדון הכושר "גו אקטיב", הפועל במרתף בקניון הסימול, שפקוק מאוד בשל עבודות התחבורה. בעקבות כך, נרשמת נהירה גדולה למועדוני כושר אחרים, בראשם ל"סוואט סטאר", שעבר שדרוג משמעותי בשבועות האחרונים, ומכין את מתקניו לקיץ חם ומהנה לחובבי הכושר והלייף סטייל
שינויים דרמטיים במועדוני הכושר באשדוד

העיר אשדוד היא עיר של ספורט וזה ממש לא חדש. לעשרות אלפי תושבים יש מנויים במועדוני הכושר השונים, וביממה האחרונה נרשמה דרמה של ממש בשל שינויים קיצוניים שהתרחשו מתחת לאפם של המתאמנים. מועדון הכושר "גו אקטיב", שפעל במשך שנים ארוכות בקניון הסימול, מיזג כבר לפני כשנה את הפעילות ברמה הארצית עם רשת "הולמס פלייס". זה קרה בשל ירידה משמעותית בהיקף המנויים. בשבוע החולף הוחלט לבצע את המיזוג הלכה למעשה בצורה מפתיעה וללא הודעה מסודרת לכלל המנויים. כזכור, מועדון הכושר "הולמס פלייס" פעל בחוף הקשתות, וזכה להיקף מנויים גדול המוערך ב-2,500 מנויים. בהנהלת המועדון החליטו כאמור להעביר את הפעילות למתחם בו פעל "גו אקטיב" בקניון סימול, החלטה שהפתיעה לא מעט מנויים מתוסכלים. הנהלת "הולמס פלייס" הודיעה למנויים כי הצעד המהיר יצא לדרך, מאחר והמבנה בו פעל מועדון הכושר לא קיבל רישיון עסק. חלק נכבד מהמנויים הביעו את זעמם על צעד זה ודורשים את כספם בחזרה. "לא ייתכן שיסגרו מועדון כושר בלי הודעה מוקדמת ויחייבו אותנו לעבור למרתף בקניון סימול, ללא סאונה ועם תנאים מיושנים. אנחנו נבחר לעבור להיכן שאנו רוצים, ויש מועדוני כושר ברמה גבוהה מאוד באשדוד, שיקבלו אותנו בזרועות פתוחות", אמרו כמה מנויים למערכת "אשדוד אונליין".

שירלי שכטר אדרי, שעבדה ב"הולמס לפייס" כמדריכה במשך תקופה ארוכה, הייתה המומה מהשינוי שנחת עליה ועל אחרים כרעם ביום בהיר. שירלי פרסמה פוסט בפייסבוק בו כתבה: "אני פשוט בשוק, לא מצליחה לעכל שפירקו לנו את החממה שנקראת הולמס פלייס אשדוד. מתאמנים יקרים שלי, מקווה לראותכם ולאמן אתכם בחיוך גדול". אחד המתאמנים הגיב באותו פוסט: "זה מכה מתחת לחגורה מה שעשו לנו, ביום בהיר, בלי שום התראה".

בעקבות השינויים המפתיעים נרשמה נהירה גדולה למועדוני כושר אחרים באשדוד, בראשם ל"סוואט סטאר", אחד ממועדוני הכושר המובילים בדרום, שעבר לאחרונה שדרוג משמעותי. תוך ימים אחדים נרשם גידול של מאות מנויים חדשים ב"סוואט סטאר", והמגמה הזו צפויה להימשך גם בימים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך