רועי בקל ייעדר שבוע יותר מהמתוכנן

רועי בקל, קשרה של מ.ס אשדוד, אמור היה לחזור לסגל הקבוצה כבר במשחק הקרוב מול מכבי חיפה. אבל בקל שסבל מקרע, חזר להתאמן אלא שאז הסתבר לו שהקרע טרם התאחה. ההערכה יחזור לקראת באר שבע.
רועי בקל
נכנס לאחר שנה של פציעה, בישל שער והוסיף הרבה כח. רועי בקל. (צילום: פבל)

במ.ס אשדוד מרוצים מאוד מחזרתו של תום מונד לקישור האחורי, מונד חזר לאחר מחלה ממושכת ובקבוצה מאוד מרוצים מיכולתו. במ.ס ציפו לחזרתו של הקשר האחורי הנוסף, רועי בקל, שיחד עם מונד, הם בדרך כלל שני הקשרים האחוריים של הקבוצה, אבל כמו שזה נראה יצטרכו בקבוצה לחכות שבוע מעבר  למתוכנן.

בקל שסבל מקרע ונעדר ממספר משחקים, חזר בשבוע שעבר לאימונים מלאים, ככל הנראה במהלך האימונים הבין בקל כי הקרע לא התאחה. הוא יצטרך עתה לנוח שוב. בקבוצה מאמינים ומקווים כי בקל יהיה כשיר למשחק הבא, מול באר שבע בבית.

באשדוד יודעים שמצפה להם משחק לא פשוט מול מכבי חיפה אשר רוצה פליאוף עליון, אבל בקבוצה מצד שני יודעים שאשדוד לא יכולה לחזור בידיים ריקות. המאמן רן בן שמעון יתן בימים הקרובים את דעתו באימונים ובאסיפה על כך. לעיתונאים אמר: יש לנו משחק קשה מול מכבי חיפה, אבל גם להם".
:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך