פיצ'ר חדש בוואטסאפ: תמונות וסרטונים בסטטוס האישי

פיצ'ר חדש בוואטסאפ: אפשרות לסטוריז כמו בסנאפצ'ט ובאינסטגרם - מעכשיו ניתן יהיה לשתף תמונות וסרטונים בסטטוס האישי שלכם ובכך פייסבוק מתקרבת להיות רשת חברתית מן המניין
בקרוב - פיצ'ר חדש ובעייתי בוואטסאפ

אפליקציית וואטסאפ תחגוג בימים הקרובים יום הולדת 8 ולרגל היום המשמח הזה, האפליקציה שלה יותר מ- 1.2 מיליארד משתמשים – מקבלת שידרוג חדש ונוסף – לשתף תמונות מעוצבות וסרטוני וידאו צבעוניים בסטטוס האישי, השידרוג דיי מזכיר את ה"סטוריז" הקיימים בסנאפצ'ט ובאינסטגרם ולאחר 24 שעות זה ימחק.

מייסד וואטסאפ, יאן קום כתב בבלוג החברה: "אנו מתרגשים להכריז שיחד עם יום הולדתו השמיני של וואטסאפ ב-24 בפברואר, אנחנו ממציאים מחדש את הפיצ'ר של הסטטוס. מהיום, אנחנו מעדכנים את הסטטוס והוא יאפשר לשתף תמונות וסרטונים לחברים ולאנשי הקשר בוואטסאפ בצורה פשוטה ומאובטחת. כן, גם עדכוני הסטטוסים שלכם יהיו מאובטחים מקצה לקצה".

מה בשידרוג? ניתן לערוך את התמונות,סרטונים והגיפים, וניתן לקבוע מי יראה את התמונות והסרטונים ובנוסף ניתן לקבוע שלאחר 24 שעות זה ימחק. העדכון כבר זמין למשתמשי iOS ואנדרואיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך