טפירו יערוך סבב שיחות אישיות עם השחקנים

מאיר טפירו, מאמנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, החליט לערוך שיחות אישיות עם השחקנים, בעקבות ששת ההפסדים הרצופים (לא כולל גביע המדינה). היו"ר קיקוז: "המצב קשה, אבל ניצחון אחד יחזיר את הביטחון".
טפירו וסיימון
טפירו והזר המצוין צ'ייס סימון.

מאיר טפירו, מאמנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, החליט להתחיל בסבב שיחות אישיות עם שחקני הקבוצה, בשל מצבה בטבלה.

טפירו, ישב לבדו בתום משחק ההפסד השישי בליגה (לא כולל ההפסד בחצי גמר גביע המדינה למכבי ת"א) ונראה מהרהר במה ניתן לעשות. ככל הנראה אחת הדרכים שהוא בחר, הן שיחות אישיות שייערכו כבר בימים הקרובים שבהן יגיד לשחקנים את דעתו וגם ישמע מהם, את דעתם.

טפירו אמר בסיום המשחק לטלוויזיה, שהוא מצפה משחקנים ותיקים שייקחו אחריות על המצב. אחד מהם הוא ללא ספק דניאל יואינג, שנחשב לשחקן המבוגר ביותר והמנוסה ביותר. נראה כי טפירו יבקש ממנו ומשחקנים מובילים נוספים, כמו ג'ייק כהן, לו ניסיון מכמה קבוצות, שיובילו את השחקנים לשינוי.

דבר נוסף שטפירו מתכוון לדבר עליו איתם, היא האגרסיביות שחסרה לקבוצה. בקלות רבה מידי מגיעים לסל של אשדוד ובקלות רבה לא פחות השחקנים מאבדים יתרון גדול, כמו שקרה לדוגמא ברבע הראשון של אשדוד מול ראשל"צ במוצאי השבת.

היו"ר מאיר קיקוז לא מתחמק מהמצב אבל מאמין שהכל יסתדר: "המצב מאוד קשה, מתסכל ובעייתי, יחד עם זאת היו שנים שפתחנו גם עם שבעה הפסדים ובסוף הכל התחבר, השחקנים מבינים את גודל המשימה ובטוחני שיתעלו על עצמם. נכון, הלחץ גובר, אני מקווה שיסתדר, ניצחון אחד יחזיר את הביטחון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך