שישה שופטים כבר העונה בפליאוף בכדורגל בכל משחק

החל ממשחקי הפליאוף העליון והתחתון העונה, שיפתחו בעוד 3 מחזורים יהיו בכל משחק 6 שופטים. דהיינו שני שופטי רחבה נוספים. מנהלת הליגה קיבלה את בקשת איגוד השופטים. המגמה למנוע ככל הניתן טעויות שיפוט.
שישה שופטים כבר העונה בפליאוף בכדורגל בכל משחק

הועדה המקצועית הארצית של איגוד השופטים החליטה, בישיבתה ביום 1.2.2017, על שיבוץ צוות בן 6 שופטים לכל אחד ממשחקי הפלייאוף בליגת העל בכדורגל, העליון והתחתון, שיפתחו בעוד 3 מחזורי ליגה, עת תסתיים הליגה הסדירה. בבסיס ההחלטה של הועדה המקצועית עמדה ההכרה כי שיבוץ שופטי רחבה בכל משחקי ליגת העל ישפר את איכות השיפוט במשחקי ליגת העל.

בישיבת מנהלת הליגות הוחלט על אימוץ ההמלצה תוך שקבוצות ליגת העל תשאנה בעלויות הנוספות וזאת מתוך רצון לשפר את אופן קבלת ההחלטות ובכך לשדרג את רמת המקצועיות במשחקים.

אורן חסון, יו"ר המנהלת:  "אני בטוח כי ההחלטה המקצועית של איגוד השופטים תיטיב עם כל הגורמים בענף וכי היכולת של צוות השיפוט להיעזר בשופטי הרחבה תוביל לניהול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר של משחקי ההכרעה ".

יו"ר איגוד השופטים , עוזי יצחקי : "לאור ההצלחה המקצועית הגדולה בשילוב שופטי הרחבות במשחקי ליגת האלופות ובמשחקי הליגה האירופאית, ולאחר תקופת התנסות בחלק ממשחקי ליגת העל שהוכיחה את עצמה וסייעה רבות בדרוג רמת השיפוט וקבלת ההחלטות במגרש, אני שמח על כך שבכל משחקי הפלייאוף ישובצו שופטי רחבה שיסייע ולשופטים המרכזיים להעביר את המשחקים בצורה המיטבית."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך