לסיים את הליגה הרגילה עם פתח תקווה

בשני (18.10, היכל הספורט פ"ת), ייערך משחק הסיום של הליגה הרגילה בכדורסל נשים. האלופה מכבי בן אשדוד תתארח אצל פ"ת. בקבוצה מקווים לסיים בניצחון על פתח תקווה, עם תקווה להצלחה בסיבוב השלישי. אם המוליכה רמת חן תפסיד בראשל"צ, אשדוד תסיים את הליגה ראשונה ותזכה ביתרון הביתיות. טיפאני ג'קסון אמורה לחזור מהפציעה בתוך שבועיים.

לסיים את הליגה הסדירה עם תקווה לסיבוב שלישי טוב. כך רוצה מכבי בן אשדוד, לסיים את משחקה האחרון בליגה הרגילה, ביום שני (18.10, היכל הספורט פ"ת), מול הפועל פ"ת, הלפני אחרונה.

על הנייר זה יקרה. אשדוד צריכה לנצח את פ"ת ובקלות. בכל מקרה אשדוד תעיף מבט בסיום המשחק, למשחק בראשל"צ, בין הפועל עירוני ראשל"צ לבין רמת חן, הראשונה. אם רמת חן תפסיד אצל ראשל"צ, החמישית, שזקוקה לניצחון להיכנס לפליאוף של 6 הקבוצות הראשונות, בסיבוב השלישי, הרי שאשדוד תסיים ראשונה ויהיה לה יתרון הביתיות בסדרת חצי הגמר, אם וכאשר תגיע אליה.

בקבוצה מקווים כי טיפאני ג'קסון כבר תשחק במהלך הסיבוב השלישי, בוודאי בחצי גמר הפליאוף. ג'קסון כבר הסירה את הגבס שלה לפני יותר משבוע, השבר בכף ידה התאחה, כך התגלה בסדרת צילומים שעברה,  היא עוברת פיזיוטורפיה ואמורה לחזור בעוד כשבועיים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך