הלך לעולמו המורה והמחנך אבי כהן לאחר מאבק במחלה קשה

בשורה עצובה נחתה על העיר אשדוד כשנודע שהמורה והמחנך האהוב אבי כהן שלימד שנים רבות במקיף א', הלך לעולמו לאחר מאבק של שנים רבות במחלה קשה והוא בן 54. "אלוהים החזיר לעצמו מלאך, מלאך בשם אבי כהן שהיה מורה לחיים, שהיה בן אדם נבון , מבין ,רגיש, איש ענק עם לב עוד יותר ענק - ספד לו אחד מתלמידיו

ביום שישי, לאחר מאבק של 13 שנים במחלת הסרטן, הלך לעולמו בגיל 54 המורה והמחנך אבי כהן שלימד במקיף א' במשך שנים רבות. כהן היה מחנך ומורה לספורט במשך שנים רבות במקיף הוותיק ומאות אם לא אלפים הכירו אותו כמורה עם חיוך תמידי שעזר וליווה את תלמידיו גם שנים אחרי שסיימו ללמוד בבית הספר, כהן שימש לרבים כדמות אב שתמך, חיזק ושימש כאוזן קשבת לתלמידיו הרבים. הלוויתו התקיימה אתמול בערב. יהי זכרו ברוך.

הידיעה על מותו השאירה את תלמידיו, חבריו ובני משפחתו בעצב רב ורבים מיהרו להספיד את המורה האהוב בדף הפייסבוק שלו.

"רציתי להגיד תודה רבה על כל מה שלימדת אותי,ולא רק אותי! תודה רבה על שהיית מורה ואיש למופת,תודה על שהיית איש מדהים עם לב ענק,שתמיד ידע מה להגיד,מתי לתמוך,מתי לעזור ומתי לתת לנו ללכת לבד,תמיד ידעת מתי לחבק ותמיד זה היה בדיוק בזמן! היתה לנו אבא,והיום כשעזבת את כולנו השארת לנו כאב גדול בלב, חלק קטן מהלבבות של התלמידים שלך שלקחת איתך…" ספדה לו אחת מתלמידותיו בעבר.

תלמיד לשעבר כתב: "עם כל הצער הכאב והדמעות שעומדות בעיניים אני רוצה להסביר לעולם מי אתה ומה היית עבורי , מורה, חבר, מנטור והכי חשוב אבא"

הועתק מאשדוד אונליין

תלמידה אחרת סיכמה הכל במילים הללו: "היית לי אבא שמעולם לא זכיתי שיהיה לי, היית לי בית חם ואוהב, היית לי אוזן קשבת וכתף מנחמת, היית לי חבר לעצות וחברה לבדיחות, היית לי מורה לחיים ולא רק ל3- שנים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך