חתך עמוק בכף הרגל לקינדה. יצטרך מנוחה

גדי קינדה, קשרה המצטיין, של מ.ס אשדוד, יצטרך מספר ימי מנוחה. ההערכה שישחק מול מכבי חיפה (מוצ"ש, 18.15). הצוות של מ.ס אשדוד הוא שטיפל בסארי פלאח, מסכנין, שנפצע בראשו במהלך המשחק. בן שמעון: משחק קשה יש לנו מול חיפה. אבל גם לחיפה".

גדי קינדה, קשרה המצטיין של מ.ס אשדוד, יצטרך לנוח מספר ימים, בעקבות הפציעה במשחקה של קבוצתו, מול סכנין, במוצאי השבת, משחק שהסתיים בתיקו 1:1.

קינדה נפצע במהלך המשחק ונוצר לו חתך עמוק בכף הרגל. קינדה, ביקש להתחלף ונזקק לטיפול. הסתבר כי הוא ספג מכה קשה מאוד ברגלו והחתך דימם. רופא הקבוצה ד"ר רוזנטל והפיזיוטרפיסט, אורי ביינרט, טיפלו בשחקן, הדביקו את החתך וקבעו לשחקן מנוחה של מספק ימים. קינדה סובל מכאבים עזים ויש התנפחות במקום בו נפצע. למרות כל זאת, בקבוצה מעריכים כי עד מוצאי שבת (18.15, סמי עופר9, מול מכבי חיפה, קינדה יהיה בסגל.

אגב צוות רפואי. מסתבר כי אותו הצוות הרפואי, הוא שטיפל בשחקנה של סכנין, סארי פלאח, שנפצע במהלך המשחק בראשו. מסתבר כי פאלח סבל מזעזוע מח ודימום, עקב חתך באף וחשש לשבר. פאלח אגב חזר אח"כ לשחק, עד לתום המשחק.

בנושא אחר, רן בן שמעון התייחס להרחקתו ולמשחק מול חיפה ואמר: "שאלתי את השופט אם זה היה אופסייד קטן או של כמה מטרים. יצאתי מהאזור שמותר להיות בו והורחקתי. זה היה בלהט המשחק. אגב הוא עשוי לעמוד על כל לועדת משמעת בהתאחדות לכדורגל.

בן שמעון התייחס למשחק בשבת מול מכבי חיפה: ״מצפה לנו משחק קשה, אבל גם להם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך