משחקים בכביש: "תושבים חושבים שהמערב הפרוע נמצא באשדוד"

מספר רב של נהגים בפסילה או שכלל לא הוציאו רישיון נתפסו לאחרונה בעיר אשדוד, דבר המעיד על הרגל וחוסר פחד מהמשטרה שבנתיים מנסה להילחם בתופעה המסוכנת ומגבירה את קצב הסיורים ברחובות הפנימיים של העיר

זה כבר הפך לדבר שבשגרה כאשר מדיי שבוע מוציאה המשטרה המקומית הודעת דוברות על תפיסת נהג או שניים שנהגו במשך שנים ארוכות ללא רישיון כלל או נהגו במהלך פסילה ונתפסו לאחר סיור של שוטרי התנועה ממרחב לכיש.

שוחחנו על כך עם קצין בכיר לשעבר במשטרת התנועה הארצית שבדק לטובתנו את הנתונים מעט לאחור, לתדהמתו הוא גילה כי לא מדובר במקרים בודדים וכי הדבר חוזר על עצמו לאחרונה יותר מדיי.

"לא ברור למה, אבל עשרות תושבי העיר שנעצרו במהלך השנה האחרונה לבדיקה שגרתית נתפסו שהם נוהגים ללא רישיון, ויותר מכך – היו פעמים שנהג שנתפס מספר שבועות קודם לכן נתפס שוב כשהוא כמובן ללא רישיון, וזה תמוה מאוד, כאילו התושבים בעיר חושבים שהמערב הפרוע נמצא ממש כאן באשדוד, ושמשטרת התנועה לא קיימת ולעולם לא תתפוס אותם, זה פשוט הזוי" אמר לנו אותו קצין.

לדבריו, משטרת התנועה שמה דגש לאחרונה על כך ששוטרי סיור רבים יעבדו באזור אשדוד, וזאת על מנת לעצור עברייני תנועה שקטים שמסכנים את הציבור באופן קבוע, ואכן ניתן לראות זאת ע"פ דיווחים שזורמים לאתר 'אשדוד אונליין' בחודשים האחרונים.

יחד עם זאת אנו חייבים לומר כי ביקשנו את תגובתה של משטרת אשדוד על ידי הדובר, אך זה בחר להתעלם מהבקשה לקבל את הנתונים הקשים של נהגים פרועים המסתובבים ברחבי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך