המבחן הראשון של בן שמעון

רן בן שמעון מאמנה החדש של אשדוד, יפגוש עם קבוצתו במוצאי השבת (18.15) את סכנין, שנמצאת בתקופה מצוינת. נראה כי דין דוד יפתח בהרכב וחן עזריאל יוסט לחלק הקדמי.
המבחן הראשון של בן שמעון

רן בן שמעון, רוצה ניצחון ראשון.

המבחן הראשון של בן שמעון באשדוד, יהיה במוצאי שבת (18.15, הי"א), מול בני סכנין. בן שמעון מאמנה החדש של מ.ס אשדוד, רוצה לעבור את המשחק הקשה הזה, בניצחון.

בן שמעון וצוות מ.ס באימון שישי המסכם (צילום: TOTO FOTO)

קל זה לא יהיה סכנין מגיעה למשחק מהמקום החמישי והיא רוצה פליאוף עליון. היא גם מגיעה לאחר הפסד אחד!! ב-12 משחקים, מול מכבי ת"א, עם 3 ניצחונות רצופים. אשדוד מגיעה עם 5 משחקים לאל ניצחון, מתוכם 2 הפסדים רצופים, לא כולל בגביע. ניצחון ירחיק את אשדוד מהתחתית, ממנה היא רחוקה 5 נקודות.

כמו שזה נראה דין דוד יחזור להרכב, אולי על חשבונו של לוסיו, דוד לא פתח במשחק מול הפועל ת"א וכמו שזה נראה הוא יקבל קרדיט במשחק מול סכנין. גם חן עזריאל עשוי להיות מוסט לכנף הקדמי, מחוליית הקישור. עזריאל שיחק לאחרונה בקישור האחורי. אור אינברום חזר להתאמן והוא אמור לפתוח גם בהרכב. אינברום לא התאמן באמצע השבוע, בגלל כאבים בשרירי הבטן. אגב מי שיחסר באשדוד עדיין הוא רועי בקל, אשר אמור לחזור במחזור הקרוב.

אגב בן שמעון סגר את האימון הראשון לתקשורת, אבל לבסוף המיקום הוחלף מאצטדיון הי"א למכללה. גם לשחקנים נקבעו תקנות חדשות, כמו איסור דיבור בניידים בחדר ההלבשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך