האשדודי שעומד מאחורי הצעת הנישואין של "מלכת השושנים"

בשישי שעבר זכתה הזמרת עדן בן זקן להצעת נישואין מרגשת מבן זוגה שוקי ביטון. מי שארגן את כל הפרטים הקטנים והגדולים, וחיבר אותם יחד להפקה מוצלחת הוא האשדודי אורי רגב. כלי התקשורת שסיקרו בהרחבה את הצעת הנישואין, נתנו את הקרדיט לעסק האשדודי של רגב, ומאז הוא מוצף בפניות
האשדודי שעומד מאחורי הצעת הנישואין של "מלכת השושנים"

אורי רגב (25) גדל בבית שאוהב לשמח אנשים. ככה זה כשאתה הבן של הסטנדאפיסט האשדודי שמעון רגב. את היכולת לשמח אנשים ניתב אורי לתחום הפקת האירועים. "התחלתי בעיר כאיש מסיבות", הוא מספר, "הייתי בתחום חיי הלילה והמסיבות כבר מגיל 16, בנוסף עשיתי הפעלות בימי הולדת ובאירועים פרטיים. אחרי שהשתחררתי מהצבא, בחרתי להמשיך לשמח אנשים וגם להתפרנס מזה. החלטתי לפתוח עסק לימים הכי חשובים לאנשים, לכל האירועים, חתונות, ימי הולדת, ימי נישואין, בר מצווה וכדומה. פתחתי עסק בשם "The Magical Roses", יש לי סטודיו באשדוד ועובדות, בת הזוג שלי קסם אבן חן עובדת יחד איתי, ואנחנו מפעילים אתר אינטרנט ודרכו גם דרך הפייסבוק והאינסטגרם אנחנו עושים משלוחים לכל הארץ של קופסאות יוקרתיות ושלטים מפרחים. בנוסף, אנחנו מספקים את כל השירותים הניתנים בחברה להפקת אירועים".

איך בחרו בך להפקת הצעת הנישואין?
"האנשים של 'שרית הפקות' מכירים אותי. עבדתי עם אמנים שלהם כמו צחי חזן ופאר טסי, עוד לפני שהוא התפרסם. הם זכרו אותי, את ההפקות שעשיתי איתם, ושכרו את שירותיי. אני והצוות שלי ירדנו לאילת, עשינו את ההפקה על אחת מהיאכטות הכי מפוארות בארץ. היינו אחראים על כל הפרטים, על עיצוב, הפרחים, המוזיקה, האוכל והשתייה. בנינו את הקונספט של הצעת הנישואין סביב הבקשות של בן הזוג, שוקי, ולפי נקודת המבט שלי".

ואכן, ההפתעה הייתה מושלמת. עדן בדיוק חזרה מחופשה בתאילנד, ובן הזוג הציע לה לצאת להפלגה, למסיבה פרטית עם 6 זוגות חברים קרובים, רגע לפני שהיא ממלאת את קיסריה ומתחילה סיבוב הופעות אינטנסיבי. באותו סוף השבוע היא גם הופיעה בפסטיבל הנשים הארצי שהתקיים בעיר הדרומית. "נהג המונית שלקח אותם עשה בכוונה סיבוב ארוך כדי שתאחר להפלגה", מספר אורי. "הגשר התרומם, היאכטה עברה אותו והפליגה ללב ים, ועדן ושוקי לא עליה. לפי התכנון, בגלל שמדובר בעדן בן זקן, שוקי הצליח לשכור סירת דייגים שתביא אותם ליאכטה. כשהיא עלתה ליאכטה, כולם התחבאו, והיא לא הבינה למה אין שם אף אחד. שוקי לקח אותה לחרטום של הסיפון, ושם הכול קרה. ברקע התנגנה מוזיקה, ועדן התרגשה מאוד, רעדה בכל הגוף, לא ידעה מה להגיד והתחילה לבכות מהתרגשות. כל בני המשפחה היו סביבם, וכולנו חגגנו בחפלה עם הזמרים יוסי שטרית ופאר טסי. רק כשירדנו מההפלגה עדן התחילה לעכל שהיא קיבלה הצעת נישואין. גם תוך כדי המסיבה, כשכולם מדברים, שרים, צוחקים, היא עצרה מדי פעם ואמרה שהיא לא מאמינה שזה אמיתי, היא חשבה שאולי מנסים לעבוד עליה ולצלם אותה לתכנית מתיחות. בסיכומו של דבר, האירוע היה מקסים, הם זוג שמגיע להם כל האושר והטוב, ושמחנו לקחת חלק בזה".

אורי מספר שבאופן מקרי, בדרכם חזרה לחוף ליוותה את היאכטה להקת דולפינים. "זה כאילו היקום נתן לבני הזוג אישור", מספר אורי בחיוך. החגיגות של זוג המאורסים הטריים המשיכו גם ביום ראשון, כשבן זקן השיקה שיר חדש בשם "זאת שניצחה", לצד סינגל וקליפ ראשון מתוך האלבום החדש והשלישי שיצא בהמשך. עדן עצמה אמרה אחרי הצעת הנישואין: "אני מאוד מתרגשת, זה אחד מהרגעים הכי מאושרים בחיי. כל כך הופתעתי, אין לי מילים, תודה לכולם על הברכות והאיחולים, ותודה לשוקי שלי, אני אוהבת אותך".

אילו תגובות קיבלת לאחר שפרסמו את הצעת הנישואין?
"פרסמו את הצעת הנישואין בכל כלי תקשורת אפשרי, ונתנו לנו קרדיט. זכינו לחשיפה ארצית מטורפת. העוקבים באינסטגרם והלייקים בדף הפייסבוק עולים בקצב מטורף ללא הפסקה. הטלפונים לא מפסיקים כל היום, ברוך השם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך