בן שמעון לשחקנים: "נמאס לשמוע שאתם רכים".

רן בן שמעון, מאמנה החדש של מ.ס אשדוד, ערך אספת קבוצה עם השחקנים. בין היתר אמר להם: "יש פה חומר שחקנים טוב. נמאס לשמוע בכל מקום כמה אתם מוכשרים, אבל רכים ונחמדים". בן שמעון גם ערך ויערוך שיחות אישיות עם שחקני הקבוצה. בימים האחרונים שוקד על צפייה במשחקי הקבוצה להכירה טוב יותר.
בן שמעון יוצא לאימון
בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

" בכל מקום אני שומע כמה יש פה קבוצה מוכשרת, אבל נמאס לשמוע שאתם רכים ונחמדים". כך אמר, בין היתר, רן בן שמעון, מאמנה החדש של מ.ס אשדוד באספיה הראשונה שלו, ברביעי, באימון הראשון שלו בקבוצה.

בן שמעון שבשבת תחכה לו ולאשדוד סכנין (18.15, הי"א), ערך לאחרונה ועדיין עורך שיחות אישיות עם שחקני הקבוצה. בן שמעון מעוניין להכיר את השחקנים גם בפן האישי, שכידוע מבחינתו זהו פן שהוא עובד עליו בקבוצות בהן הוא עבד. בן שמעון גם צפה בימים האחרונים במשחקי הקבוצה בכדי להכירה טוב יותר, בזמן הקצר שעומד לרשותו בכדי להכינה למשחק החשוב. די ברו שיתייעץ עם עוזרו, רוני אוואט, שאימן עד כה את הקבוצה. בן שמעון, התייחס לעבודה עם אוואט: "אני עם רוני בקשר טוב. אנחנו צוות ואני איש של צוות".

רן בן שמעון התייחס לקבוצה בראיון שערך לפני האימון וביתר היתר אמר: "אני צריך לשבת ולאסוף חומרים ועדיין מגבש את הדעה לגבי הרבה דברים, להשוואות לקבוצות אחרות וכדומה. באתי לפה בכדי לעשות השגיות. אני רואה אתגר בעבודה הזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך