HOT מגייסת 150 נציגי שירות ופותחת מוקד שירות חדש באשדוד

טל גרנות גולדשטיין , מנכ"לית HOT: "פתיחת מוקד שירות היא חלק מהמחויבות שלנו לספק את השירות הטוב ביותר בשוק הישראלי; גיוס של 150 נציגים באשדוד הוא בשורה תעסוקתית חשובה שאנו גאים בה"
HOT מגייסת 150 נציגי שירות ופותחת מוקד שירות חדש באשדוד

חברת HOT הודיעה היום על פתיחת מוקד שירות חדש באשדוד, אליו יגויסו 150 עובדים מהאזור, שיצטרפו לאלפי נציגי השירות של החברה ברחבי הארץ.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT אמרה: "פתיחת מוקד שירות היא חלק מהמחויבות שלנו לספק את השירות הטוב ביותר בשוק הישראלי; גיוס של 150 נציגים באשדוד הוא בשורה תעסוקתית חשובה שאנו גאים בה".

במקביל, תעלה HOT בסוף השבוע בקמפיין שירות חדש בכיכובו של שלום מיכאלשווילי, המקדם את האפליקציה החדשה My HOT, המאפשרת ללקוחות החברה לבצע מגוון פעולות ושירותים בממשק נוח וידידותי והכוללת מגוון פיצ'רים ואפליקציות של HOT:HOT VOD, HOT Remote, HOT KIDDO, HOT MULTI SHARE, לצד פיצ'רים מתקדמים כמו הקלטה מרחוק וגישה לתכני VOD (שיהיו זמינים בקרוב). בנוסף, יכולים לקוחות החברה ליהנות משירות באמצעות הודעות SMS , שירות אישי בצ'אט דרך עמוד הפייסבוק ובנייד, ושירות עצמי במגוון ערוצים.

מירי לוין, סמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים HOT: "בשנה האחרונה השקענו מאמצים רבים בשיפור מערך שירות הלקוחות, ואנו נחשבים כיום לאחת החברות המובילות באיכות השירות בארץ. מגמת השיפור קיבלה ביטוי בדו"ח מועצת הכבלים והלוויין האחרון, המצביע על ירידה משמעותית של 40% במספר התלונות בהשוואה ל-2015, לצד ירידה של 54% בפניות הציבור בין 2014 ל- 2015. אנחנו לא נפסיק לרגע להשקיע בשיפור השירות ובשמירה על שביעות רצון גבוהה של לקוחותינו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך