בן שמעון: אם לא הייתי מאמין בחומר השחקנים לא הייתי מגיע״

אחר הצהרים, העביר רן בן שמעון, מאמנה החדש של מ.ס אשדוד, את האימון הראשון שלו. רוני אוואט, יהיה החל מעתה עוזר המאמן. מזרחי צפוי להתמקד במחלקת הנוער. העוזר קובי אדרי, יעבוד במחלקת הנוער. בן שמעון: ״את כל ההחלטות אני לוקח מהקרביים.
בן שמעון: אם לא הייתי מאמין בחומר השחקנים לא הייתי מגיע״

היום  ערך רן בן שמעון את האימון הראשון שלו במ.ס אשדוד. לפני האימון אמר: ״אם לא הייתי מאמין בחומר השחקנים ובמועדון לא הייתי מגיע לפה. זה הרגיש לי טוב וקיבלתי את ההחלטה מהקרביים״.

על סיכויי אשדוד אמר: ״הקבוצה אולי במומנטום שלילי, אבל יש חומר טןב וחברה שרוצים להצליח. ננסה לעשות את המכסימום ומאמין שנצליח״.

בן שמעון ערך כבר שיחות אישיות עם חלק משחקני הקבוצה ואף צפה כל ליל אמש בחלק ממשחקיה של הקבוצה בליגה, לפני הגעתו לאימון.

בן שמעון שמונה אתמול לתפקיד מאמנה של הקבוצה, יערוך היום אימון ואסיפה עם השחקנים וגם יערוך ראיונות עם התקשורת. רוני אוואט יהיה לראשונה עוזר המאמן בקבוצה העונה. בפעם האחרונה שזה קרה זה היה בליגה הלאומית. ברגע שהוחלט שבן שמעון יהיה העוזר והוא הסכים, הסיכום איתו היה מהיר מאוד.

בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

לגבי יוסי מזרחי, נראה כי מזרחי יתמקד עתה בתפקידו כמנהל מקצועי של קבוצות הנוער. במחלקת הנוער רצו כבר מזמן את מזרחי כיועץ. ההערכה אליו גדולה מאוד במחלקה והוא נחשב סמכות מקצועי. כמו שזה נראה, מאחר ואוואט ישמש כעוזר המאמן, הרי שעוזר המאמן של אוואט, קובי אדרי, יעבור לעבוד במחלקת הנוער. מזרחי עצמו לא רוצה ולא רצה לאמן את הקבוצה ולכן תפקיד המנג'ר של המחלקה הצעירה, מתאים לו. יש לו חוזה לעוד 3 שנים לא כולל עונה זו.

בן שמעון בין האוהדים (צילום: TOTO FOTO)

אגב מזרחי הגיע לקבוצה במחזור התשיעי כשלאשדוד היו 4 נקודות 4 פחות מהקבוצה מעל לקו האדום. כיום לאשדוד 21 נקודות 5 נקודות מהקבוצה שמתחת לקו האדום.

כבר בשישי (18.15, הי"א), יפגוש בן שמעון את סכנין במשחקו הראשון בקבוצה. רועי בקל שנעדר במשחקים האחרונים, יהיה ככל הנראה כשיר ויוכל להיות בסגל הקבוצה למשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך