סכנה: "יש באשדוד מנופים כמו זה שקרס שעובדים ללא אישור"

קטי דובוק, דוברת מאבק המנופאים, אמרה למשעל ברדיו -103FM: "זו הפקרות מוחלטת מצד המדינה". אין פיקוח". דובר מנופאי צריח: "מסמכים לא נבדקים"

קריסת המנוף שלשום באתר בנייה בבת-ים הביאה לפציעתם של ארבעה בני אדם, ביניהם מפעיל המנוף שנפצע באורח קשה. אמש בתכנית של ניסים משעל ברדיו -103FM אמר דובר ארגון מפעילי עגורן צריח, רועי וינשטיין "האחריות פה היא גדולה, יש את הקבלן קרקע, קבלן דסק קרקע, את חברת ההקמה, אף אחד לא ביקש ברגע שמהנדס הקרקע אישר. יש מסמך מסוים, כאשר המסמך הזה לא נבדק על ידי הבודק המוסמך, אין יותר".

"יש עכשיו סכנה באשדוד, ברובעים החדשים שבונים ואולי גם בנמל אשדוד שאני כמעט בטוח שאין להם תסקיר, אני כמעט בטוח שבפרדס חנה יש בעיה. הם ניסו לייצב את התחתית שלו פעמיים,  לשפוך עוד בטון כי הוא נכשל פעמיים בטסט, וגם עליו אנחנו מתריעים שבועיים. בפרדס חנה יש מנופים בלי תסקיר. אני חושב על המנוף שנפל אתמול, אמרנו שהשמש תזרח, אחר כך, והיא זרחה".

המנופאית קטי דובוק, ממנהיגות מאבק המנופאים, אמרה "אני לא מהנדסת, אבל לפי התמונות אני יכולה להניח שהייתה בעיה בביסוס של המנוף. בקורס מלמדים אותנו שצריך מטר וחצי של בטונדות משני הצדדים שיחזיקו את המנוף. זה לא היה שם, רואים לפי התמונות. כשל טכני זו לא הסיבה העיקרית. רשלנות וזלזול בחיים אדם זו הסיבה העיקרית, וההפקרות המוחלטת מצד המדינה. אף אחד לא בודק, אין פיקוח. כל אתר בנייה מוזנח במדינה שלנו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך