הבוקר באשדוד: כבישים רטובים ועומסים כבדים

עקב הגשם הרב נוצרו עומסים כבדים בכניסה לעיר ובתוכה, לפירוט המלא היכנסו...
פקקים באשדוד

דיווחים שהגיעו לאתר 'אשדוד אונליין' סימנו על כך שישנם עומסי תנועה כבדים במספר מוקדים בעיר, זאת בעקבות הגשם הרב שירד במהלך הלילה והבוקר בעיר, וכמות המשקעים החריגה שפקדה את אזורנו.

המקומות המועדים בהם נוצרו עומסי תנועה הם שד' ירושלים פינת הרצל, וכביש בגין המוביל ליציאה מהעיר, אך גם באזורים אחרים נרשמים עומסים עקב הגשם שמקשה את איכות הנסיעה.

המקומות אותם קיבלנו כעמוסים הם – שד' ירושלים ברובע ט' החל מהכיכרות ועד צומת כביש s. רח' הפלמח פינת בן זכאי באזור כיכר אלתא. רחוב בני ברית פינת שד' ירושלים לבאים מרובע הסיטי לרובעים ח' ו'. ובסופו של כביש s פינת שד' בני ברית.

הגשם הרב לא פסח גם על הכניסות והיציאות מאשדוד, וכן על דרכים המובילות אליה. ביציאה הצפונית עומס תנועה משד' בני ברית עד צומת ניר גלים. ביציאה הדרומית עומס תנועה ליוצאים מהעיר לשני הכיוונים עקב הצפות בכביש 4. וכן לבאים מדרום עומס תנועה כבד וחריג מצומת סילבר ועד צומת עד הלום, כאשר ע"פ דיווחים זמן ההמתנה בעומס זה הוא םמעלה מ- 40 דקות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך