מרציאנו חזר לשער, ביטון חזר לשחק

הצלחה בגביע בסקוטלנד לשני הליגיונרים של מ.ס אשדוד. ניר ביטון חזר לשחק בסלטיק במשחק הניצחון 0:6 על אינברנס ואופיר מרציאנו חזר לאחר פציעה ועמד בשער היברניאן, מוליכת הליגה השנייה, בתיקו המאופס מול הארטס מהליגה הבכירה..
אופיר מרציאנו
נראה אותו במ.ס אשדוד? אופיר מרציאנו

שמינית גמר גביע המדינה בסקוטלנד, הביאה איתה הצלחה ,לליגיונרים" של מ.ס אשדוד בסקוטלנד, ניר ביטון ואופיר מרציאנו.

זה התחיל עם הקשר ניר ביטון ,במשחק בשת מול אינברנס. ביטון חזר לשחק לאחר תקופה ארוכה שלא שיחק והיה שותף לניצחון הגדול של סלטיק, אלופת סקוטלנד 0:6. ביטון התראיין לאחר המשחק לעיתונות בסקוטלנד ואמר: "חזרתי לשחק במשחקים האחרונים וזו הרגשה נהדרת. מעולם לא דיברתי על עזיבת סלטיק. שוחחתי עם המאמן ואמרתי לו שאני רוצה להישאר . אני שמח וטוב לי פה באחת הקבוצות הכי גדולות באירופה".

בראשון, זה נמשך עם השוער אופיר מרציאנו, שוערה של מוליכת הליגה השנייה היברניאן, במשחק מול הארטס מהליגה הבכירה. מרציאנו חזר לאחר פציעה, שבעתיה נעדר 3 שבועות, אגב במשחק הגביע הקודם. הוא שמר על רשת נקייה בתוצאה 0:0. מרציאנו היה טוב בשער וקבוצתו, שהיא מחזיקת הגביע, תערוך משחק נוסף, שיקבע מי תעלה לרבע הגמר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך