אוואט: "אנחנו נישאר בליגה".

שחקני ואנשי מ.ס אשדוד ירדו מתוסכלים ממשחק ההפסד 2:0 להפועל ת"א. ההחמצות הרבות במהלך המשחק, מנעו לפחות נקודה מאשדוד. אוואט: "תקופה לא טובה, אבל נצא מזה עם ניצחון". בשבת הניצחון צריך להגיע מול סכנין.

הרבה תסכול היה במשחק ההפסד של מ.ס אשדוד מול הפועל ת"א. ההרגשה הייתה הרגשת החמצה. הקבוצה אומנם הפסידה 2:0 להפועל ת"א, אבל שחקני ואנשי אשדוד ירדו מהמגרש כשהם מרגישים כי יכלו לא רק שלא להפסיד, אלא אפילו לנצח, בגלל שהחמיצו ממצבים בטוחים. מאמן הקבוצה רוני אוואט התייחס בסיום למה שקרה

הסתבכתם?

אוואט: "עובדתית נכון, אנחנו מסתבכים. חבל . עד לדקה ה-60 הגענו להזדמנויות שלנו ולצערי שוב הסימפטום של ההחמצות שחוזרות על עצמן. עובדתית אנחנו במצב לא נעים. ברור שאם היינו מנצחים את המשחק הזה זה היה משנה עבורנו את כל התמונה. לפעמים הדברים אתה רוצה ושואב לא בהכרח מסתדרים לך. אבל כשלא מבקיעם סופגים והולכים הביתה מתוסכלים".

אווט הוסיף לקראת הפליאוף התחתון: "אנחנו בתקופה הפחות הטובה. אבל מדאיג אותי לא פחות כשכבשנו רק 12 שערים מתוך 22 מחזורים. אני בטוח בעצמי ובקבוצה שלי, נצא מהמצב הזה ונישאר בליגה".

על ארבעת המשחקים הבאים, מול סכנין, מכבי חיפה, באר שבע ומכבי פ"ת, הצפויים לקבוצה אמר אוואט: "אנחנו יודעים מהו לוח המשחקים שלנו. לפעמים מביאים את הנקודות במקומות פחות צפויים. נגיע למשחקים האלה לא נרים ידיים מראש, נבוא ונוציא נקודות ולא משנה מי היריב, כי אין לנו הרבה ברירה. אנחנו עדיין עם 5 נקודות מהקו האדום. תקופה לא טובה אבל נצא ממנה עם ניצחון אחד ורצוי שנעשה זאת בהקדם האפשרי"

בנצי מושל נפגע במשחק בקרסולו, אבל המשיך עד לסיום. לאחר המשחק הוא חש כאבים עזים ונראה כי הוא ינוח בימים הקרובים, אבל יהיה כשיר למשחק מול סכנין בשבת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך