סערה ב"האח הגדול": עצומה נגד אנדל קבדה בטענה שהוא מטריד מינית את מעיין

הרשת גועשת סביב הטענות כי דייר האח הגדול אנדל קבדה מטריד לכאורה את הדיירת מעיין אשכנזי - מעל 2700 איש כבר חתמו על עצומה בשם "הפקה להתעורר-אינדל מטריד מינית את מעיין" - האם מדובר בחיזור/בדיחה שלא הובנה או הטרדה?
סערה ב"האח הגדול": עצומה נגד אנדל קבדה בטענה שהוא מטריד מינית את מעיין

עוד שערורייה מגיעה מכיוון האח הגדול והפעם הזרקור מופנה לכיוונו של הדייר האשדודי אנדל קבדה – כאשר בשבת נפתחה עצומה שכותרתה "הפקה להתעורר-אינדל מטריד מינית את מעיין" וחתמו עליה עד כה יותר מ-2700 איש. יוזמי העצומה טוענים כי "אינדל קבדה, דייר האח הגדול בעונה הנוכחית מטריד מינית באופן קבוע את הדיירת מעיין אשכנזי חסרת האונים שלא יכולה להגיב או להתמודד, ההפקה עומדת מהצד ושותקת." יוצרי העצומה גם פונים לאנשי ההפקה שיבקשו מאנדל לעזוב את מעיין או לחלופין הוציאו מהבית "במידה וזה לא יקרה נפנה לעורכי דין ולארגונים העוסקים בעניין הטרדות מיניות." כך לשון העצומה.

אז על מה כל הסיפור? במהלך השבועות האחרונים הועלו לרשת קטעים משיחות בין מעיין ואנדל שבהן הוא מחמיא לה על גופה, בין היתר בסרטון שהועלה לרשתות חברתיות נראית מעיין כשהיא נכנסת להתלבש בחדר שרק אנדל נמצא בו. הוא שואל: "את לא חוששת לבד? שבע דקות בגן עדן", והיא מצדה משיבה לו: "אתה צריך לפחד ממני, לא אני ממך".

אלו הציטוטים שהופיעו בעצומה: "בא לי להציע לך נישואין- בא לך לעשות טקס כזה אני ואת?, (הא? הא? כשהיא לא עונה), תתפשטי, להחזיק לך את המגבת?, תביאי את היד אני רוצה להרגיש אותך- אפשר לנשק אותה?, אני אישן איתך ועם אביחי ונעשה אורגיה, תכניסי את השחור שלי לתוכך, את קונה אותי, רוצה להשתין לי על היד?, בואי שניה מתחת לשמיכה, נחיה בעולם ורוד יותר- עולם שלי ושלך, אנחנו צריכים לפתח את הקשר בנינו ליותר עמוק, ליקוקי לשון בצורה סוטה, בנוסף שאל אותה כמות רבה של פעמים אם היא מעוניינת לעשות אורגיה..כל זה תוך כדי שיש לה בן זוג בבית וכל ההטרדות שלו מתבצעות כשאביחי לא בסביבה."

אז האם האם מדובר בחיזור לגיטימי, בדיחה שלא הובנה כהלכה או שזאת הטרדה? להפקה התשובות

קליק לעצומה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך