מהנדס שהחליק על רחבת הריקודים תובע מעל לחצי מיליון ₪ מאולם אירועים

ל', מהנדס חשמל מאשדוד, בן 30, תובע מעל לחצי מיליון ₪ מאולם אירועים לאחר ששבר את הקרסול בחתונה של חברו. מכתב התביעה שהגיש לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי בחודש ספטמבר 2014 המהנדס החליק ומעד על רצפת רחבת הריקודים שהייתה רטובה וחלקה כתוצאה מנוזל שהיה על הרצפה ונפגע ברגלו השמאלית.
מהנדס שהחליק על רחבת הריקודים תובע מעל לחצי מיליון ₪ מאולם אירועים
Couple dancing on a dance floor during a wedding celebration/party (motion blurred image)

ל', מהנדס חשמל מאשדוד, בן 30,  תובע מעל לחצי מיליון ₪ מאולם אירועים לאחר ששבר את הקרסול בחתונה של  חברו.  מכתב התביעה שהגיש לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי בחודש ספטמבר 2014  המהנדס החליק ומעד על רצפת רחבת הריקודים שהייתה רטובה וחלקה כתוצאה מנוזל שהיה על הרצפה ונפגע ברגלו השמאלית.

בבדיקת CT אובחן שבר בעצם הקרסול, שבר תלישה באזור רצועת הקרסול ופגיעה ברצועות. בעלי האולם קיבלו את חוות הדעת של המומחה הרפואי של המהנדס, לפיה נכותו לצמיתות היא בשיעור של 10 אחוזים.

עו"ד דותן לינדנברג העוסק בנזקי גוף טוען כי אולם האירועים התרשל בין היתר בכך שיצר סביבת הליכה לא בטוחה ברחבת הריקודים ולא הזהיר מפני המפגע. עד היום  המהנדס סובל ממגבלות תנועה וכאבים, קושי בביצוע פעולות פשוטות המצריכות עלייה וירידה במדרגות, עמידה, הליכה וישיבה ממושכת. מגבלות אלה משפיעות על תפקודו בכל תחום ובפרט בעבודתו כמהנדס שמפקח על מספר אתרי עבודה. לדבריו אילולא אירעה התאונה, אין ספק ששכרו היה גבוה עוד יותר וצפוי היה להשתבח עם השנים וכיום  מצבו הרפואי ממשיך ומתדרדר.

המהנדס תובע מאולם האירועים ומחברת איילון המבטחת אותו כ-556 אלף ₪בגין הפסדי שכר והשתכרות, כאב וסבל, עזרת צד ג', והוצאות רפואיות.

אולם האירועים וחברת הביטוח ביקשו לדחות התביעה ועל הסף וטענו בין היתר של' לא יודע לרקוד וטוען שהרצפה עקומה, או רטובה כמו במקרה זה. לטענתם אי אפשר לצפות שבעלי האולם יצמידו משגיח לכל אורח שרוקד כדי לוודא שאינו מחליק. מה עוד שלטענתם הרצפה לא הייתה רטובה ואם המהנדס נפגע באולם זוהי אשמתו המלאה. המשפט יחל במהלך חודש פברואר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך