צעיר נרצח בדקירות סמוך לחוף מי-עמי

האירוע הפלילי החמור התרחש בשעת לילה מאוחרת ברחוב מרטין בובר, ולאחר עימות בין מספר אנשים, צעיר בן 25 נראה שותת דם לאחר שנדקר מספר פעמים בפלג גופו העליון
צעיר נרצח בדקירות סמוך לחוף מי-עמי

לילה קשה עבר על כוחות הביטחון וההצלה באשדוד. בשעה 00:34 נמסר למד"א מרחב לכיש על צעיר שנדקר ברחוב  מרטין בובר באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי מציל חיים ופינו צעיר בן 25 לבית החולים ברזילי, תוך פעולות החייאה עם פצעי דקירה בפלג גופו  העליון.

פאראמדיק מד"א חיים קראדי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר בשנות העשרים מוטל על הדשא כשהוא עם פצעי דקירה בגופו, הוא היה מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, אך מצבו הקריטי התדרדר וביצענו פעולות החייאה שנמשכו במהלך כל הפינוי לבית החולים כשמצבו אנוש". לאחר זמן קצר הרופאים נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר.

_dyncontent__dyncontent_t_post__2017_2_11_458840466738367322636-jpg_510_1000_2

חוקרים מתחנת המשטרה באשדוד החלו בחקירת האירוע ובסריקות אחר חשודים באירוע. לפי שעה לא ידוע על עצורים. מהמשטרה נמסר: "מעט לאחר חצות וחצי התקבל דיווח במוקד 100 במשטרה על אירוע דקירות בסמוך לחוף מי-עמי באשדוד. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו את הזירה ממנה פונה פצוע באורח אנוש, תושב תרקומיא בשנות העשרים לחייו, לבית החולים שם לאחר זמן קצר נקבע מותו. חוקרי המשטרה יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי החלו בחקירת נסיבות המקרה. במקביל לכך נערכות סריקות אחר חשודים במעשה. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באירוע על רקע פלילי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך