ראשון ואחרון. אשדוד הפסידה להפועל ראשון לציון בכדוריד 32:24

הפסד שני ברציפות לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, הפעם 24:32 מול הפועל ראשל"צ, באשדוד. בעקבות ההפסד אשדוד ירדה למקום השישי וראשל"צ עלתה לחמישי. במחזור הבא אשדוד תצא לרחובות והפסד נוסף עלול לקרבה לתחתית.
ראשון ואחרון. אשדוד הפסידה להפועל ראשון לציון בכדוריד 32:24

זה היה הקרב על המקום החמישי, בליגת העל בכדוריד, בין הפועל אשדוד להפועל ראשל"צ. זה נגמר בניצחון של ראשל"צ 24:32, באשדוד, שעלתה למקום החמישי על חשבון אשדוד שירדה למקום השישי.

זה היה כבר הפסדה השני ברציפות  של אשדוד. אומנם אשדוד הגיעה למשחק עם מצבת פצועים של שחקנים מרכזיים  כמו עמרי קושמרו, טיאומיר דודר וקריבוקאפיץ שנפצעו בשבוע שעבר ופתחו את המשחק על הספסל, אבל עדיין ההפסד הביתי צורב.

זה היה משחק שלא התעלה לרמה גבוהה מצד שתי הקבוצות שהציגו כדוריד לא מסודר עם המון איבודי כדור והחטאות רבות. בוספו של גבר ראשל״צ הייתה יותר טובה מהאדומים של אשדוד וירדה להפסקה ביתרון של 7 שערים. גם המחצית השנייה לא בישרה טובות לאשדוד שלמרות כניסתם של שני הזרים של הקבוצה, דודר וקריפוקאביץ'  למגרש אשדוד לא הצליחה לצמצם את הפער מראשל״צ. בשבוע הבא האדומים יתארחו ברחובות למשחק קשה מאוד בו האדומים יהיו חייבים לקחת את הנקודות בכדי שלא יתקרבו לתחתית.

כבשו לזכות אשדוד: יוסי ביטרמן -6 שערים, קריבוקאפיץ -4 שערים, בר מסורי, דדי פרץ ומיכאל גרברניק  3 שערים כ״א, אדיר כהן 2 שערים, ניב יסקולקה, ישראל ביטרמן וטיאומיר דודר שער אחד כ״א.

בשבוע הבא האדומים יתארחו ברחובות למשחק קשה מאוד בו האדומים יהיו חייבים לקחת את הנקודות בעיקר בכדי לא להסתבך בקרבות התחתית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך