מונד חוזר לסגל לאחר היעדרות ארוכה

לאחר תקופת העדרות ארוכה בשל מחלה, חוזר תום מונק לסגל מ.ס אשדוד. יואב ג'ראפי נטש את האימון בשישי גלל פציעה, אבל יישחק מול הפועל ת"א בראשון (20.15, "המושבה"). סיכוי כי דין דוד ובנצי מושל יחזור להרכב. מנגה וויגור ירדו לספסל. בקבוצה ערכו אספת שחקנים ראשונה לאחר המשחק מול בני יהודה בגביע. אוואט: "לאחר הסטירה המצלצלת שקיבלנו ברביעי זה יגרום לנו להבין שזהו אנחנו צריכים לחזור לעבודה הקשה
השחקן מונד
מונד. "רוצים וצריכים לנצח

יואב ג'ראפי, שוערה של מ.ס אשדוד, נאלץ לנטוש את האימון בשישי, בגלל פציעה. בקבוצה אמרו כי הם מאמינים שג'ראפי יחזור להתאמן ואף יישחק מול הפועל ת"א ביום ראשון (20.15, "המושבה").

מי שלא התאמנו סדיר הם המגן טום בן זקן, הבלם חאתם עבדל חמיד הפצועים והמגן קרלו ברוציץ' החלוץ האוסטרי סנדרו גוטאל, לגבי בן זקן ואל חמיד, הם התאמנו באימון המסכם וצפויים לפתוח. לגבי ברוצ'ץ' וגוטאל, נראה כי יהיו בסגל וברוצ'יץ' אף יישחק.

בעניין המקצועי, נראה כי דולי מנגה ירד לספסל וכמוהו הקשר הברזילאי ויגור. מי שאמורים לתפוס את מקומם הם דין דוד ובנצי מושל. על פי האימון נראה כי לוסיו ימשיך לקבל קרדיט בחוד ההתקפה. מי שעשוי להיות בסגל לראשונה מאז חלה ונעדר מעל לחודש. הא אומנם תורגל בהרכב, אבל לא ברור אם אכן יפתח.

לראשונה נערכה אספת שחקנים אשר בה התייחסו המאמן רוני אוואט והמנג'ר יוסי מזרחי להפסד מול כפר סבא. מזרחי אמר בין הייתר באסיפה: "תחזרו להיות קבוצה שקשה לשחק נגדה ולהבקיע". המאמן אוואט אמר לעיתונאים בתום האימון: "לאחר הסטירה המצלצלת שקיבלנו ברביעי זה יגרום לנו להבין שזהו אנחנו צריכים לחזור לעבודה הקשה, למשמעת הטקטית, לדברים שעבדנו עליהם במשך תקופה ארוכה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך