בשורה לתושבי העיר ומשתמשי הדרך: תחנת רכבת חדשה תוקם בצפון העיר

בימים אלו עמלים בעיריית אשדוד ובמשרד התחבורה על תכנית חדשה לטובת תושבי העיר, והיא הקמת תחנת רכבת נוספת בצפון העיר
תחנת רכבת אשדוד

בישיבת מועצת העיר האחרונה המתקיימת מדי חודש בבניין העירייה התבשרו נציגי הציבור בבשורה משמחת חדשה עבור תושבי העיר היוצאים ונכנסים ממנה בתחבורה ציבורית, והיא הקמת תחנת רכבת חדשה בצפון העיר באזור הסמוך לניר גלים ולאזור התעשייה הצפוני של העיר.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי בסמוך לאזור זה, על שטח שנמצא מעל בית העלמין ומגיע עד לכיוון ישוב ניר גלים, מתוכננת בנייה של – 3,000 יחידות דיור חדשות עבור אשדוד, זאת נוכח בקשת עיריית אשדוד לסיפוח חלק ממועצה אזורית חבל יבנה לאזור אשדוד.

כאמור, הבשורה משמחת ביותר מגיעה מכיוונה של רכבת ישראל שהודיעה כי בכוונתה לבנות תחנת רכבת בכניסה הצפונית לעיר אשדוד, וככל שיתקדמו אישורי הבנייה במקום כך גם תקדם רכבת ישראל בשיתוף עם עיריית אשדוד את הנחת המסילות החדשות והקמת התחנה הנוספת לטובתם של תושבי העיר.

התכניות להקמת תחנת הרכבת מתוכננות ע"י משרד התחבורה (שמקדם גם הנחת מסילת רכבת לסחר שתצא מנמל אשדוד החדש) ובקרוב מאוד יאיצו את ההכנות לקראת ביצוע. על התקדמות השלבים נעדכן אתכם כאן באתר 'אשדוד אונליין' בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך