שחקן במ.ס אשדוד: "אנחנו נצא מזה"

במ.ס אשדוד רוצים לשים מאחור את משחק ההפסד ברבע גמר הגביע (4:1) מול בני יהודה ולהתמקד במשחק מול הפועל ת"א בראשון. המסר לשחקנים: "משחק כזה יכול לקרות לכל קבוצה. צריך להמשיך הלאה". רק בשבת ידעו את מצב כשירותם של עבדל חמיד ובן זקן. בקל ימשיך להעדר. שחקני הקבוצה לקחו אחריות על היכולת.
הבקיע פנדל - אלחמיד
הבקיע פנדל - אלחמיד

יום לאחר ההפסד במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה מול בני יהודה (4:1), במ.ס אשדוד מנסים לעשות הכל בכדי לשים מאחור את המשחק ולהתכונן לקראת המשחק החשוב של הקבוצה מול הפועל ת"א ביום ראשון, בחוץ.

המסר שהועבר לשחקנים הוא, "המשחק נגמר, משחק כזה קורה אחת לכמה פעמים וצריך ללמוד ממנו ולהתקדם הלאה, לקראת המשחק היותר חשוב בליגה מול הפועל ת"א.

כרגע מצבת הפצועים היא כזו, שרועי בקל לא יישחק בוודאות ויחזור רק לאחר הפועל ת"א. לגבי טום בן זקן שנפצע וסובב את הברך בכניסה הקשה של אלון תורג'מן, ללא התייחסות השופט (אגב בקבוצה יש כעס שבני יהודה לא עצרה את המשחק וכבשה שער), הרי שרק בשבץ ידעו את מצבו והוא לא ערך אימון. דברים טובים יהיו לגבי חאתם עבדל חמיד, שהתאמן, אבל עדיין כשירותו המלאה תבחן סמוך למשחק.

השחקנים דיברו בינם לבין עצמם, לקחו אחריות על הצורה בה שיחקו ואמרו כי צריכים לעבור את הפועל ת"א. השחקנים אמרו: "יש אווירה קשה, אבל חייבם להמשיך הלאה ולנצח בראשון". שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו נצא מזה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך