במשטרה בודקים את האפשרות: דיברתם בטלפון בזמן נהיגה, הטלפון יוחרם

משטרת ישראל ממשיכה להלחם בתאונות הדרכים הרבות בישראל וכעת הכוונה היא להחמיר עם עברייני תנועה ואף להחרים את הניידים שלהם במידה ועשו שימוש בו בזמן נהיגה - וזאת בשל תאונות רבות שנגרמות מהיסח דעת של הנהג
נהיגה ושימוש בסלולאר

במשטרת ישראל בוחנים אפשרות להחמרת האכיפה נגד נהגים שמשתמשים בטלפון הנייד במהלך הנהיגה, ואחת מהן היא החרמת הטלפונים. כך מפרסמים לראשונה אתר וואלה! NEWS. נרעיון שעומד מאחורי זה מגיע בעקבות העלייה החדה במספר התאונות שנגרמו כתוצאה מהסחת דעתם של נהגים שהשתמשו בטלפונים בזמן נהיגה.

בעיה זו חמורה שבעתיים בקרב נגים מקצועיים כמו נהגי משאיות ואוטובוסים שהמעורבות שלהם בתאונות גדלה בצורה משמעותית בשנים האחרונות. תאונות אלו היו קשות ואף קטלניות יותר מתאונות דרכים שבהם מעורבים כלי רכב פרטיים.

משטרת ישראל מסרו לאתר וואלה! NEWS : "אגף התנועה רואה בחומרה רבה את השימוש בטלפונים ניידים בזמן נהיגה. השימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה על ידי נהגי אוטובוסים המסיעים עשרות נוסעים ונהגי משאיות מגביר משמעותית את הסיכון בפגיעה בחיי אדם וברכוש. מעורבות של כלי רכב כבדים בזמן תאונה בעקבות היסח דעת עלול להיות קטלני. המשטרה תעשה שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה במטרה לשמור על חיי ציבור הנהגים בכבישים. בתוך כך המשטרה מפעילה כוחות גלויים וסמויים במגוון שיטות על מנת למצות את הדין עם עברייני התנועה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך