חמישית נגד שישית בשישי בכדוריד

ביום שישי (15.30, מקיף ט) יתקיים קרב של מרכז טבלה בין החמישית, הפועל אשדוד, לבין השישית הפועל ראשל"צ, באשדוד. אשדוד שהפסידה במחזור הקודם, לא יכולה להרשות לעצמה עוד הפסד, שיוריד אותה למקום השישי. זה היה משחקו האחרון של השוער מאירוביץ' העונה.
חמישית נגד שישית בשישי בכדוריד

הקרב על המקום החמישי. כך אפשר לסכם את המשחק ביום שישי (15.30, מקיף ט'), בין הפועל אשדוד לבין הפועל ראשל"צ.

אשדוד שתארח בבית, ממוקמת במקום החמישי עם מספר נקודות זהה לזה של הפועל ראשל"צ השישית, כשרק הפרש שערים טוב יותר הוא הסיבה לכך שאשדוד חמישית. אשדוד נוצחה במחזור הקודם על ידי נס ציונה והיא לא יכולה להפסיד הפסד נוסף. רק תיקו ומעלה ישאיר אותה במקום החמישי ואולי יביא אותה למקום הרביעי (שם נמצאת ראשל"צ אחרת, מכבי ראשל"צ), אבל במקרה של הפסד תחלוץ הפועל ראשל"צ על פניה של אשדוד.

זה יהיה גם משחקו האחרון העונה של השוער אורן מאירוביץ', אשר יעבור ניתוח ב-15 בחודש, באיכלוב, במפרק הירך שלו ולמעשה הוא יסיים את העונה לאחר המשחק. אגב לא בטוח שהוא יחזור לקבוצה בתום העונה, שכן חוזהו מסתיים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך